Çamaşırlar kirlendiği zaman illa ki üstünüzden çıkartıp da çamaşır sepetine atacaksınız. Sonrada çamaşır makinesinde bir güzel yunup yıkanacak... Peşinden tertemiz olarak makineden çıkartacaksınız... Tamam anladık kendi kirli çamaşırlarınızı bir güzel temizlediniz... Bir de milletin kirli çamaşırları var değil mi? Onları da ortaya dökmek lazım zaman zaman...

Her kesimden insanın kirli çamaşırları vardır mutlaka... Özellikle de siyasetçiler bu konuda başı çekerler çoğu zaman, bu konuda onların ellerine kimseler su dökemez... Hayır su dökebilseler zaten elleri de temizlenecek... Siyasetçilerin kirli çamaşırlarını da renkli ve beyazlar olarak ayırıp öyle çamaşır makinesine atmak lazım gelir diye düşünüyorum... Siz ne dersiniz?

Bazı kirli çamaşırlar ise mümkün değil temizlenmez... Kan bulaşmıştır onlara, göz yaşı bulaşmıştır... Elli kere yıkasanız da çitileseniz de o pisliği yok edemezsiniz... Hani o Srebrenitza'da çocukları, kadınları acımasızca kurşuna dizenler. Hani o Dağlık Karabağ'da Azeri Kardeşlerimizi katledenler. Hani o İkinci Dünya Savaşında insanları fırınlarda yakanlar... Onların kirli çamaşırları bir türlü temizlenmez. O çamaşırların yıkanması artık ahirete kalacaktır illa ki... Ahirette o kirli çamaşırlar da yıkanırken çamaşırların arasında çamaşır sahipleri de bir şekilde yıkanmaya gireceklerdir, sıcacık bir şekilde hem de...

Televizyonlar ve yazılı basında zaman zaman siyasetçilerin, sanatçıların bir dolu kirli çamaşırını ortaya dökmektedir... Kimileri utansa bile ortaya dökülen kirli çamaşırlarından, kimisine ise ''Anlayana sivrisinek saz anlamayana davul zurna hatta Cumhurbaşkanlığı Senfoni Orkestrası bile az.'' durumları olmaktadır...

Çamaşırlarının kirliliği, çoğu kere insanların ruhlarını da alabildiğine kirletmekte, bizim bir çok şeyden habersiz gariban halkımızda bunların içinde ki bazı müsveddeleri siyaset meydanlarında, sahnelerde hala alkışlamaya devam etmektedir. 

( Kirli Çamaşırlar Nasıl Ortaya Dökülür başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 23.04.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.