Makale / Toplumsal Makaleler

Eklenme Tarihi : 25.04.2018
Okunma Sayısı : 1361
Yorum Sayısı : 0
*önce mert, dürüst, cesur ve samimi tavır*

     Bir gelin düşünün, evlenme kararı verecek ama daha çeyizini dizememiş.
Bir gemi düşünün, limandan demir alacak ama daha tayfasını tamamlayamamış, yol boyunca ihtiyacı olabilecek malzeme ve gereçleri tedarik edememiş.
Bir uçak düşünün, kanatlarını takmışız, kalkamıyor çünkü tekerlerini takmayı unutmuşuz. Hadi kalktı diyelim, ulaştığı yere tekersiz inemez.
     İşte ülkemizin düşünce, yönetim, inanç ve kalkınma serüveni de bundan farksız değil.
Küçük yolları, büyük otobanlara bağlayamıyoruz.
Tekersiz, kanatsız, donanımsız, tayfasız, hem de belirsiz bir hedefe varmaya çalışıyoruz.
Değil yüz yıllık, elli yıllık; bir yıllık verimli, kalıcı bir planlamamız dahi yok.
    Hep birlikte fedakârlık yapmamız, günah çıkarmamız, deli gömleğini çıkarıp atmamız,
Toplumun yükselmesi için gerekiyorsa paspas olmamız gerekiyor.
Japon kamikazelerini düşünün, milli mücadele, kuvayı milliye kahramanlarını düşünün.
Kimse bizden can istemiyor fakat aklı yerinde kullanmamızı bekliyor.
     Bu girdaptan, kısır döngüden, politik paslanmadan çıkabilmek için, dürüst, mert, cesur ve samimi kararlar,  eylemler bekliyoruz ve de hakkımız.
25.04.2018
*Ali Rıza Malkoç*
#armozdeyis
( Önce Mert, Dürüst, Cesur Ve Samimi Tavır başlıklı yazı Ali R.MALKOÇ tarafından 25.04.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.