Kadın var kadıncık var! Tıpkı insan var insancık var! olduğu gibi.  
      Kadın için kadıncık olmak, kadıncık için de kadın olmak zordur. İkisini ayırt etmek ise hepsinden zordur.( Erkekler için de gecerli) Güzel olan ise insan kalmak. İnsan olmayı, kalmayı başaran ise kadın ve erkeğim diye meydan da alnı ak başı dik gezebilir. Mükafatını ise hayatın her alanın da alır ve iki dünyada da yer eder. 
       Insan olduğunu unutmayan, insanca davranan insancıklara bakarak çok darbe alabilir, canı yanabilir, ihanete ve iftiraya sık uğrar, arkalarından insancıklar her an her dakika kuyusunu kazabilir vs...
        Ne zor değil mi? Bunca acılara rağmen İnsan olmak! Kadın olmak! Erkek olmak! Ama bir o kadar da ne güzeldir  değil mi? Getirdiği servete sahip olmak. Düşünün! Güçlü olmak, boyun eğmemek, dik durmak, kendinden emin olup hayata hazırlıklı olup maneviyatına maneviyat katmak... Peki bunu kim istemez ki ?
       Halbu ki görünür de  ne kadar kolaydır insancık olup kolaya kaçmak! Asalak yaşamak, surekli birilerinin oyuncağı olmak, ezik durup yaşamak.. Gücünü başkalarına yaptığı hainliklerden almak vs.. Peki bunu kim ister ki? 
      Sonuç olarak biraz düşündüğümüz zaman birbirinden bağımsız konular gibi gözükse de çıkış, var oluş, sonuç noktaları her iki durum da birbiriyle baglantılı ve orantılıdır..?

       Her ikisinin altında da onur, şeref, ahlak, kişilik, karekter, gibi ana unsurlar yatar. Bizi biz yapan degerler.. Tercihlerimiz ise yasama bakış açımızı, yaşam kalitemizi.. belirler.         Belirlediğimiz tercihlerle de kendimize ve başkalarına ( İnsanlığa) verdiğimiz önemi, değeri, saygıyı hayatımıza  taşırız ve hayatın mihenk taşılarına ne  kadar sahip isek o oranda gelece ğimize yön vermiş oluruz..! 

      Kadın olmak, Erkek olmak, İnsan olmak ve kalmak tercihimiz olsun. Hayatı hayırsız geçen bir ömürle tamamlamaktan ise hayırlı gecen bir ömürle tamamlamak en güzel servet değil mi? Siz söyleyin.     
      Kaliteli geçireceğiniz bir dakika bir ömre bedeldir. Unutmayın, unutturmayın! Kendiniz için, evlatlarınız için, aydınlık yarınlar için!      
      Hayatınızın her anı dolu dolu sevgi, saygı huzur..icinde gecsin. Herkesden, herşeyden önce kendiniz icin bir şeyler yapın hayatta nefes alırken. Hic bir şey icin geç kalmış değilizdaha nefes alıyorsak!
       Bir bardak cay sıcaklığı ve muhabbetiyle
       Sevgilerimle....

26.04.2018 Ankara Pınar Çetin
     

( Hayatta Kadın Ve Erkek Olmanın Anlamı başlıklı yazı Kara kız tarafından 27.04.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.