Seçim havasına girdik ya, girdik mi? Girdik be! Bir de girdiğimiz yerden çıkabilsek çok iyi olacak... Bütün partilerin başkanları A Takımlarını yanına alarak seçim stratejileri oluşturmaya çalışacaklar... Partilerin A Takımlarında haliyle üst düzey yöneticiler, Genel Başkan Yardımcıları, grup başkanları, milletvekilleri, bakanlar bulunuyor...

A Takımı varsa, bunların B Takımları da olmalı mutlaka... Anladık A Alfabenin ilk harfi diye A'ya kıyak geçiyorsunuz da bu sefer de B'de küser diyeyim size... Olur ya, olmaz demeyin, A Takımının bir sürü elemanı yorulur ya da hastalanırsa yerine B Takımından fazlaca aday da çıkartılmalıdır...

Takım var, takım var, takımdan takıma da fark var. Ekmek partisinin A Takımı biraz güçlüdür de Pideli Partinin A Takımı biraz daha zayıftır. O zaman Pideli Partinin A Takımını biraz güçlendirmesi gerekecektir... Çapsız adamlar ile bu iş kesinlikle olmaz... Partilerin A Takımında ki insanların çok sağlam ve basiretli adamlar olması gerekir... Langır lungur ortalıkta dolaşan ve saçma sapan konuşan insanların A Takımında da olsa kendilerini hizaya çekmeleri lazımdır...

Ayrıca A Takımında olan insanların genellikle tamamına yakını da takım elbise giymektedirler... Bu takım elbiselerin pahalı takım elbiseler oldukları aşikardır... Zaman zaman A Takımı ve B Takımı ile karma kadrolarda yapılabilmektedir... Bir de bundan gayrı Yumuşak G Takımı vardır ki o takımdakilerin gerçekten yumuşak mı yoksa sert vatandaşlar mı oldukları henüz açıklığa kavuşturulamamıştır... Yumuşak G Takımındakilere fazla bulaşmamak hepimizin menfaatine olacaktır. ''Kahrol düşman al sana bomba.'' sloganını benimseyen bu Yumuşak G Takımındakiler, bazen öyle sertleşmektedirler ki o zaman yumuşatıcı bile kullanılsa yumuşamamaktadırlar...

A Takımı var, B Takımı var, bir de Yumuşak G takımım var dedik de demesine, diğer harfler hem alınır hem de küser bu duruma billahi... Bu yirmi dokuz harften bir kaçını daha takım olmaları için oyuna soksak nasıl olur acaba? Y Takımı olsa mesela ya da J Takımı da olur mu olur... Bakın görün isyan edecek öbür harfler ''Nedir bu A'dan çektiğimiz hep bunun takımları var bizim takımlarımız hiç olmayacak mı?'' diye... 

( A Takımı B Takımı Yumuşak G Takımı başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 27.04.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.