Makale / Toplumsal Makaleler

Eklenme Tarihi : 29.04.2018
Okunma Sayısı : 1247
Yorum Sayısı : 0
*Toplumsal karşılığı olan her söz kutsaldır*

Kırk yıldır şunu deneyimledim ve gözlemledim:
Meydan nutuklarına, heyecanlı miting vaatlerine, büyüleyici duygusal hitabetlere ihtiyacı yok insanların.
Çözüm de sunmuyor, gazlı amortisör gibi bir gün patlıyor, eskiyince tedavülden kalkıyor.
Ağdalı, cafcaflı, süslemenin arasında kaybolmuş kelimeler ve umutlar zamanla tiksinti üretiyor.
Kısa ve öz, samimi ve uygulanabilen ve uygulanan, gizlenen bir niyetle sunulmayan her vurgu yüreğimi hoplatır.
Yazılı ve aldatmayan kaynaklar kalıcıdır.
İyi niyetle gel bana, geliştirilmeye açık düşünceyle otur yüreğime.
Plan, proje, öngörülerin, varsayımların; bilim, bilinç, vicdan, felsefe ve sanatla çelişmesin.
İşte o zaman doğum da düğün olur bana ölüm de. Haktan gelip halkla bütünleştiğimizi ve bir gün topraktan aldıklarımızı, toprağa gönül ferahlığı ile iade edip, göçer gideriz o zaman huzurla.
     Kurnazlığa ihtiyacım yok, cila, boya ile de örtülmesi gereken bir varlığım da yok.
Fakat bu kriterlerle tezgâha sürülen ürünleri tanıyabilirim.
29.04.2018
*Ali Rıza Malkoç*
#armozdeyis
( Toplumsal Karşılığı Olan Her Söz Kutsaldır başlıklı yazı Ali R.MALKOÇ tarafından 29.04.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.