Bazen bazı şeylerin asla değişime uğramayacağını bile bile direndiğiniz ve kıyama durduğunuz o hulasa boşluk.

Dillendirsek bile dilim dilim dilimlenen varlığın asla riayet etmediği bazı düzen benzeri ihlalleri ve ihtilalı yine belirsizliğin…

 

Dertlerin genelde karşı tarafa sıkıntı verme ihtimali oysaki içinizde debelenen bir çocuk yürek belki bir adam boyu hüzün belki yakın yine mutlu olma ihtimali.

 

Kimin neyle iştigal ettiğini bilmeden aslında hayatta hep dumura uğrama ihtimaliniz hatta tek gerçek ve bile bile hayatınızı idame ettirip sığındığınız manevi dünyanız.

 

Aslımıza madem ihanet etmiyoruz o zaman Hak yolunda yürümeye devam.

 

Bu anlamda yazmak aşkın ilk faslı.

 

Çok kısıtlı bir zaman dilimi yine vaktimi hesaplı kullanırken…o da yazdıklarıma azıcık zaman ayırıp sizlerle paylaşmak.

 

Bu anlamda çok aktif ve verimli olamıyorum sevgili kalem dostlarımın sayfasını ziyaret etmek ve donanımlı yorumlar yapma ihtimalim yok denecek az.

 

Bu yüzden özürlerimi sunuyorum.

 

Gönül gözümle yaşadığım kadar gönlümde büyüttüğüm yine sevginin izdüşümünde ben hayatın tüm sıkıntılarını bertaraf etmek adına sizlerden aldığım gücü asla yadsıyamam.

 

Beni mazur görün ne olur yoksa kalbim hep sizinle.

 

Sevgilerimi sunuyorum gönül dostlarıma.

( Sevgilerimle... başlıklı yazı GÜLÜMM tarafından 2.05.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.