Evet,sizler bu dünyaya ait insanlarsınız.Bütün yaptığınız pislikleri kadere yükleyen sizler yok mu hep birer mahsumsunuz.Hayata olan bu bakış açınız bütün evren içindeki milyarlarca galaksi arasında bu yaşadığınız dünyada bir atom parçası kadar varlığınızla en doğru yol sizin öyle mi?Empati yoksunluğunzla karşınızdaki birinin yaşadakıklarını anlamadan elinizden gelse tıp kı orta çağ rahipleri gibi dinden afaroz edip diri diri yakarsınız.Çünkü etrafınızdaki olan her şey sanki sizin için yaratılmış ve ruh bedenden çıktığı vakit bile sizin olacakmış gibi yaşıyorsunuz.Oysa bir zamanlar herşeyin sahibi Sultan Süleyman bile tabutta eli sarkık bir şekilde bu dünyadan eli boş gitmiştir.İğne batsa,az bir canınız yansa demediğinizi bırakmazsınız çünkü insanlar içinde en özel en mükemmel olanı sizsiniz ya etrafınızda veya dünyada acımasızca ölen insanlara gelince diliniz tutulur ve iğneyle dudaklarınızı düğümlersiniz.Okadar aptalsınız ki tek bir insandan var olduğunuzu unutup sadece menfaatlerinize uygun olana üzülür, diğer insanlara gelince''bana ne!Ne faydası vardı bana?Ölsün,gebersin.''diyerek aslında kendi aileniz içinde birini yok edersiniz.Sahibi olduğunuz bu dünya yok mu sizleri yuttuğu zaman o mükemmel bedeniniz sizlerden milyarlarca küçük bakteri ve mikroorganizma tarafından çürütüldüğü zaman,o değerli kanlarınız ve mükemmel bedeniniz belki milyonlarca yıl sonra petrol yada gaz olarak bir şekilde yanacaksınız.Ruhunuzda topladığınız bütün kin ve nefretinizle artık farklı bir Başka boyutta mı, arafta mı yoksa uzay boşluğunda mi kalırsınız bilmem ama tek bildiğim yanlız bir şekilde, ödünüz b...karışarak acı bir şekilde canınızın yanacağıdır.Ömrünüz boyunca tok ve mutlu günler geçirin hemi,güzel dünyamın kötü insanları!!!

( Hep Bana Ver başlıklı yazı ibrahim.mg tarafından 3.05.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.