Makale / Toplumsal Makaleler

Eklenme Tarihi : 4.05.2018
Okunma Sayısı : 1463
Yorum Sayısı : 0
Noktalardan oluşmuşuz

     Maddelerin; esneme, kırılma, kaynama, donma, erime noktası var da, insanların yok mu zannediyoruz?
Her birey, zaman, zemin, donanım ve gönlüne göre, farklı derecelerde kaynama, kırılma, anlama, anlaşma, kaynaşma noktası biriktiriyor.
     Basit, yerinde ve kendisine de kalıcı bir faydası olabilecek bir mesaj karşısında, ölçüleriyle kontağını çalıştırdığı kırılma noktasını devreye sokuyor, kırılıp gidebiliyor. En azından her alkışlamayanı düşman belliyor. Aynı tutum karşısında, anlama noktasını taşırıp, tebessümle teşekkür edenler de var. "Sen ki, benim göremediğim hatayı görüp, tökezlememi önledin, var olasın" diyenler de var.
     Bazıları da vardır ki; duygu ve donanımları ile çevrelerini ısıtır ve ışık saçarlar. Kaynaşma noktaları belirgindir. Sıcak, samimi bir iletişim ile diğer negatif noktaları devre dışı bırakıp, kaynaşırlar muhataplarıyla.
     Noktalardır çizgilere yön veren, noktalardır cümleyi sonlandıran, noktalardır bir sonraki cümlenin yolunu açan.
Ve notalardır melodiye anlam veren.
04.05.2018
*Ali Rıza Malkoç*
#armozdeyis
( Noktalardan Oluşmuşuz başlıklı yazı Ali R.MALKOÇ tarafından 4.05.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.