İKİ CİDDİ NEDEN
Sabah anne, oğlunun odasına girmiş ve onu uyandırıp ikaz etmiş: 
- Haydi oğlum, uyan artık! Okula geç kalacaksın. 
Oğlu, yarı açık gözlerle annesine bakmış ve uykulu bir sesle söylenmiş: 
- Fakat anne, bugün okula gitmek istemiyorum. 
Anne, oğlunun isteğine karşı çıkmış: 
- Okula neden gitmek istemiyormuşsun bakayım? İki ciddi neden söyle bana. 
Oğlu bir yandan esnerken, bir yandan da annesini yanıtlamış: 
- Birinci ciddi neden; okuldaki tüm öğretmenler benden nefret ediyorlar, beni görmemek için kaçacak delik arıyorlar. İkinci ciddi neden; tüm öğrenciler de benden nefret ediyorlar, onlar da beni görmemek için ne gerekiyorsa yapıyorlar. Bu iki ciddi nedenim yeter mi, anne? 
Annesi oğlunun nedenlerini geçerli bulmamış: 
- Bunlar okula gitmemen için neden olamaz. Şimdi hemen kalk ve çabuk hazırlan! 
- Sen de bana, okula kesinlikle gitmemi gerektirecek iki ciddi neden gösterebilir misin anne? 
Sabrı tükenme noktasina gelen anne, oğlunun üstündeki yorganı hızla çekmiş ve oğlunun istediği iki ciddi nedeni açıklamış: 
- Birinci ciddi neden; sen 52 yaşında koskoca adamsın. İkinci ciddi neden; sen okulun müdürüsün!.. 

**
GÖRDÜNÜZ MÜ?
Kadının biri, kürkçü dükkanına girer ve sorar:
-“Vitrindeki tilki kürkü gerçekten yağmur geçirmiyor mu?”
Dükkan sahibi cevap verir:
-“Elbette geçirmiyor. Siz hiç şemsiyeyle dolaşan tilki gördünüz mü?”

**

AŞIRI HIZLI
Adamın biri, arabasıyla tam gaz giderken, trafik polisine yakalanmış. Arabasını yolun sağına çeken adam, yaklaşan trafik polisini görünce, boynunu bükmüş: 
- Buyrun memur bey! 
- Beyefendi, aşırı hız yaptığınız için; sizi durdurmak zorundaydım, ehliyetiniz lütfen? 
- Ehliyetim yok, son yaptığım kazada ehliyetime el koydular memur bey! 
- Peki, aracınızın ruhsatını görebilir miyim? 
- Araba benim değil memur bey, çaldım ben bu arabayı! 
- Anlamadım, nasıl yani? Siz bu arabayı çaldınız, öyle mi? 
- Evet memur bey, durun bi dakika torpido gözünde ruhsat olucaktı, silahımı oraya koyarken ruhsat gibi bir şey gördüm galiba. 
İyice şaşıran trafik polisi sormuş: 
- Torpido gözünde silah mı var? 
- Evet memur bey, bu arabanın sahibi olan kadını vurduktan sonra, cesedi bagaja attım, silahı da torpido gözüne koydum. 
- Ne, bagajda ceset mi var? 
- Evet memur bey. 
Trafik polisi bunu duyar duymaz amirini aramış, arabanın etrafı bir anda polislerle dolmuş ve adamı sorguya almışlar. Ekipler amiri adamın ehliyetini istemiş, adam ehliyetini çıkarmış; ehliyet geçerli ve temizmiş, hiçbir anormallik de yokmuş, adamın ruhsatını istemiş, adam çıkartıp ruhsatı da vermiş. Ruhsatı inceleyen ekipler amiri bakmış ki; araba adama aitmiş, torpido gözünü açmasını istemiş, adam torpido gözünü açmış; orada da silah falan yokmuş. Ekipler amiri bir de bagaja bakmak istemiş, adam bagajı açmış; orada da ceset filan yokmuş. Şaşkına dönen ekipler amiri demiş ki: 
- Çok garip, sizi durduran memurun anlattığına göre; bu arabanın bir kadına ait olduğunu söylemişsiniz, kadını öldürüp cesedi bagaja, silahı da torpido gözüne koymuşsunuz. 
Adam gülmüş: 
- İnanamıyorum, o şimdi benim için "Aşırı hızlı gidiyordu" da demiştir. 

( Gülmek İster Misiniz? başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 7.05.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.