09.05.2018
                                                                                                      Sinop
                                 

                               ANNELER GÜNÜNE DOĞRU

    Tüm ebeveynlerini kaybedenler gibi bende bu süreci yaşadım:
    Anneler gününde bir mendil bile almaktan yoksunuz.Her anneler gününde gizli acımız depreşir
    ( Her ne kadar küllenir gibi olsada)...
    Anneler gününde veya takip eden günlerde şiirimide yayınlayacağım
    Beni takip edenler bilir.Kronojik sırasını bozdugum ikinci şiirim olacak.Bu yılın başında şiirimi yazmıştım.
                   Herşey annemin teyze kızının düğünü için İstanbul'a gitmesiyle başladı.İstanbul'dayken kasım ayında annemin kanser olduğunu öğrendik.
    
    Kanser olan birinin tüm acılarını yaşadık...;
    Kanaviçeye düşen bir kan damlası nasıl büyüyorsa acılarımızda büyüdü..büyüdü
    1997 yılının ocak ayında annemi kaybettik..
                          
                Annemi toprağa verdiğimiz ertesi günüde babamın parkison hastalıgı son surat ilerledi.
    Zavallı babam annemin yokluğuna iki yıl dayandıktan sonra onuda kaybettim.
                           her anneler günü bu acıyı yaşadım.Annemle babamın mezarların üstünden 
    - mevsimlerin nasıl geçtiğini tanık oldum.
                              Annemin neslinden kim hatırlatıyorsa kayıplı yıllar yaşadım.Zaman silmek için ben
   Unutmamak için mücadele ettik.  Anneler günü neyi yapacağım: Mezarlığına gidip her zamanki gibi  
                                                                                                                  Sessizce onunla konuşacağım.        
                                                                                                                     
  Hayret güneş yine doğuyor.Bütün anneler güneşe benzer.
  Biz evlatlarıda çevresinde dolaşan gezegenler gibiyiz.....
   

( Anneler Gününün Mahsunluğu başlıklı yazı KalemTraş tarafından 9.05.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.