HAYATTA KURALSIZ BİR BOŞLUK YOKTUR...

Hayatta kuralsız hiçbir boşluk yoktur. Doğduğumuz andan itibaren, mezara konulduğumuz  an'a kadar kurallar zinciri vardır. Bu kurallara uyan insanların mutlu, sağlıklı ve başarılı olma %si daha yüksektir. Kuralsız yaşayanlar bulunduğu ortamın huzurunu kaçıran etrafa negatif enerji yayan insanlardır, yada meczup (deli) lardır...
Issız bir adada tek başımıza yaşamıyoruz, toplumun bir ferdi, bulunduğumuz ortamın bir elemanıyız. Bunu aklımızdan çıkarmadan, dünyanın sadece bize ait olduğunu zannetmekten, etrafımızdaki insanların sonsuza kadar bizim hadsizliğimize katlanmak zorunda olduklarını sanmaktan bir an önce kurtulalım ve bulunduğumuz ortama uyum sağlayalım. Yok eğer bulunduğumuz ortam bizi sıkıyorsa, huzursuz,mutsuz ediyorsa hemen ortamımızı değiştirelim. Sevdiğimiz işi sevdiğimiz insanlarla yapmaya gidelim...

HER İNSAN HUZUR VERİR, KİMİ GELİŞİ İLE, KİMİ DE GİDİŞİ İLE...
( Hayatta Kuralsız Bir Boşluk Yoktur başlıklı yazı HİCABİ tarafından 9.05.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.