Bir Seçim Gününe Daha Yaklaşırken

Genel de insanlar kendilerinde olmayan iyi meziyetleri başkalarında gördüklerinde takdir edip, o meziyetleri benimseyip kendilerine rehber etmek varken yermeyi, kulp bulmayı, tercih ediyorlar..

Sonra da kalkıp ülke kötüye gidiyor, gelenek görenek, toplumsal değerler yok oluyor diye ağlamaya başlıyor...
Ülkenin iyiye gitmesi için önce öz eleştirip yapıp sonra da davranışlarımızı, ahlaki değerlerimize sahip çıkmasını öğrenmemiz gerekmektedir.

Eğer ülke çıkarları ön planda ise, siyaset, insanların siyasi görüşü arka planda tutulur. Önce Vatan, Bayrak için birleştirici özelliğe sahip olunmalıdır. Sağcısıyla solcusuyla...

Eğer ülkeyi kötüye götüren bozuk düzen hakimse, o bozuk düzeni iyileştirmek gerekir, sonra da siyasi görüşlere sahip çıkılmalıdır. Burda hiçbir kimseye görüşünü yok say denil miyor, denilemez de.. Lakin Vatan elden giderken siyasi görüşünü, menfaatlerini ön planda tutma...

Bir an unutun ya  A, B  kişisinin siyasi kimliğini, vatan için ne yapmalı, o kişiler ne yapabilir bunu beyinleriniz de sorgulayın...

Ulu önder Mustafa Kemal Atatürk'ün Bizlere emanet ettiği bir Türkiye Cumhuriyeti Devleti var. Bu devlet bu hale gelip yaşayana kadar onca çocuk, onca Mehmetçik, onca kadını erkeği, yaşlısı genci can verdi. Hiç biri arkasın da bıraktığı yarini, anasını,  evladını düşünmedi.. Yeri geldi aç kaldı, yeri geldi çıplak ayakla dağ taş demedi cephane taşıdı cepheye.. Bir kuru ekmeğini paylaştı.. Onların tek derdi   Vatan, Bayrak.. oldu!

Koltuk sevdasına düşüp birbirine girmedi.. Ahlaki değerlerini yere gömmek yerine ahlaki değerleri göklere çıkardılar.. Nerde kaldı yeri göğü inleten  Türk Milleti! Uyan  artık benim şanlı zaferlere imza atan Türk Milletim..! Birbirinizi yererek, yerin dibine batırarak, birbirinizin din, iman duygusuyla oynayarak, ahlaki değerlerinize dil uzatarak bir adım ilerleyemezsiniz sadece onca Şehitlerimizin kemiklerini sızlatırsınız...Tüm  Dünya Ülkelerinin önünde eğildiği Mustafa Kemal Atatürk' ün bizlere bıraktığı Cumhuriyete sahip çıkma zamanı! 

Sağcısıyla, solcusuyla değerlerimizin peşinden gidelim. Vatan elden gittikten sonra unutmayın ki ne sağcı, ne solcu kalır.. Esareti boynuna geçirmiş bir millet kalır geriye... 

Vatana Millete hayırlı olacak, Türkiye Cumhuriyeti Devletine, Türk Milletine sahip çıkacak , yada bunu en iyi ifa edecek bir lider varsa, bu lider A partisinden B partisinden olmuş farkeder mi? Eğer ki amacımız, hedefimiz Vatan, Bayrak ise, sorarım size..?

Boş vaatler, birbirimizin ayağına çelme takmak vs. Türk Milletine yakışmaz, Türk Milletine yakışan birlik zamanı, uyanmak zamanı...!

Önce Vatan, Bayrak, Ezan!
Türk Milleti Hür Doğdu! Hür Yaşar ve Hür Ölür!
Türk Milleti Namusu için Can Verir! Namus ise Vatan,  Bayrak, Ezan'dır.. 
Gücünü siyasi görüşlerden, siyasi partilerden almaz damarların da dolaşan asil kandan alır!
Öyleyse Vatana Millete faydası olan, olacak kişiler kazansın. 
Sefalete, esarete sürekliyen, Türkiye Cumhuriyeti Devleti'nin sonunu hazırlayanlar değil...

Seçime giderken iyi düşünün, iyi karar verin!
Sağ duyunuzu ötelemeyin!
Geçmişinizi, tarihinizi unutmayın!
Koltuk sevdasının, çıkarlarınızın, korkularınızın esareti olup sonunuzu kendi ellerinizle hazırlamayın!

Yüreğiniz de yanan tek aşk Vatan Bayrak Millet Aşkı olsun!
Daha ferah, daha aydınlık Türkiye Cumhuriyeti topraklarında kök salmak için omuz omuza, el ele tek yürek tek Vatan için seçime gidelim, oyumuzu kullanalım..

Vatan, Bayrak, Türk Milleti, Türkiye Cumhuriyeti aşkı ile yanan yüreklerde buluşmak dileği ve umuduyla

Sevgilerimle...

06.05.2018 P.ÇETİN Ankara
( Bir Seçim Gününe Daha Yaklaşırken başlıklı yazı Kara kız tarafından 10.05.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.