Kim darda kalan birin imdadına yetışirse imkanı varken emin olun Cenab-ı Allah da onun elinden tutar.  

Kim darda kalan birine sırtını dönerse Cenab-ı Allah da ona sırtını döner...

Viraneler de hangi iyiliğin  saklı olduğunu bilemeyiz. 

Bugün  varsa cebinde paran, bir dilim ekmeğin  olmayanlarla, sana sıkıntısını paylaşanlarla onlar istemeden yardım, ellerini tut ve  hissettirmeden gönülden paylaş..

Göreceksin ki Rabbim de seni hiç bir zaman darda bırakmayacaktır. En zor anın da varlığını
Senin yanında olduğunu gösterecektir..

Tek yapman gerken koşulsuz şartsız severek gönlünde iyilik barındırmak olsun. 

Bugün cep telefonumu sokakta düşürmüşüm ve ben farkına bile varmadım. Eve geldikten yarım saat sonra kapı çaldı oğlumun arkadaşı telefonumu getirdi. 

Düşürdüğüm telefonu bir kadın bulmuş. Kadın telefoncuya getirmiş, telefoncu ablamı aramıs ablam oglumu ve oğlum arkadaşını aramıs ve ben telefonuma kavuştum.

Hepsinden rabbim razı olsun. Darda kalıp dermansız dert vermesin. Yürekmeri her daim gül kokulu kokular salsın etrafa...

Buğun ben bir iyilikta  ulundum. Rabbim iyiliğimi karşıliksız bırakmadığı gibi bir çok yüreğin dua almasına sağladı..
Ben bir iyilik yapıp bir yüreğe dokundum. Sonra  yaptığım iyilik benim yüreğime dokundu, sonrasın da ise bir çok yüreğin dua almasına neden oldu...

Unutmayın ki bu dünyada sadece yaptığımız iyiliklerle, aldığımız dualarla yer edip o dualarla ve iyiliklerle de bu dünyadan göçüp gideceğiz..

Dünya malı dünyada kalır. Yarın ne olacağını kimse bilmez. Kötülük kime ne kazandırdı bir düşünelim lütfen..

Rabbim her daim iyilerle, yüreklere dokunanlarla karşılaştırsın. Biz iyilik, güzellik insanlık barındıralım ki!

Alacağın bir dua, yaptığın bir iyilik kim bilir bir çok dua almana, başına gelecek bir cok felaketi başından uzak tutacaktır.

Iyiliklerin ciçek actiğı dualar da buluşmak umuduyla esen kalın

Sevgilerimle

10.05.2018 Ankara P.ÇETIN
( Bir Yüreğe Dokunmak Bin Yüreğe Yüreğine Dokunmaktır başlıklı yazı Kara kız tarafından 11.05.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.