Bir koşuşturmacadır başladı.Onlarca otobüsün arasında plakasını hatırlayamadığı sadece rengini ve firmasını bildiği o otobüsü aramaya başladı.İşte şimdi yandım diye düşündü.Koşuşturmaca sanki günlerdir devam ediyordu.Tam dizlerinin dermanı bitmek üzereyken otogarın çıkış kapısında gördü otobüsü ve maratona yeni başlamış bir atlet edasıyla koştu.Durdurduğu otobüsten sevgilisini bulmuş aşık misali aldı dosyayı ve öpüp alnına götürdü mübarek bir nesneyi öper gibi.
Aradan bir saat geçti onu K…şehrine götürecek otobüs gelmişti.Asıl gideceği Y… şehrine buradan otobüs yoktu.Saatlerce sürecek yeni bir seyahat başlıyordu.Koltuğuna oturdu ve o hiçbir yerde değişmeyen ‘’K… yolcusu kalmasın!’’ narası kulaklarında çınladı.
Yola çıkalı üç saat olmuştu.Otobüs yolları,evleri,kasabaları ve dağları silercesine geçiyordu.Bazen uçsuz bucaksız bir ovadan bazen sadece gökyüzünün göründüğü derin vadilerden akıyordu.Artık geride bıraktıklarını değil karşılaşacağı şeyleri düşünmeye başlamıştı genç adam.Bu derin düşüncelerle geçti altı saatlik yol.
K… şehrinden çıkalı dört saat olmuştu.Artık kilometre tabelaları Y… şehrine uzaklığı tek basamaklı sayılarla ifade ediyordu.Güneyini ormanla kuzeyini bozkırla kaplı iki dağın arasında mengeneye sıkışmış demir gibi duran bir şehirdi burası.
Otobüsten iner inmez valilik binasını sordu bir adama.Aldığı tarifle eliyle koymuş gibi buldu valiliği.Üçüncü kata çıktı.Elindeki dosyayı sağdan ilk odaya girerek uzattı masa başında oturan memura.’’Hoş geldiniz.’’ Cümlesi rahatlattı onu.Demek ki buraya hoş gelmişti.Dosyayı inceleyen adam başka bir odaya geçti.Sayılamayan dakikalar sonra aynı dosyayla döndü.Dosyayı eline iliştirdi genç adamın.Ardından duvarda asılı duran haritayı işaret ederek.’’Haritadan bak A… ilçesine gideceksin.’’ dedi.
............
( Geleceğe Atılan İmza 2 başlıklı yazı Mehmet Ali tarafından 27.01.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.