Kök salmak için, kökleri güçlendirecek sarılmalar olmalı ki kökler gelişsin ta en uçtaki dallara suyu ve sevgiyi vitamini bereketi taşısın, köklerde ayrılık olursa bir dala giden su vitamin bereket diğerine gitmez kuru kalır. Bir dal kuruyunca diğer dallarda kurur ve sonunda ağaç kökleriyle beraber kurur.

 

Bir şeyin hayırlı olması için hayırlı olması için çalışanların beraber el ele birlik içinde çalışmaları gerekir ki, hayırlısı hakkımızda hayırlı olsun.

 

Toplumun sağlıklı olması, güzelliklerin görünür toplum hayatının sağlıklı olmasının üzerinde etkili olması için, sağlıklı düşünen toplumun duygu his ve düşüncelerini benimseyerek onların mutlu olması için çalışanların beraberlik içinde yanında olması ile mümkündür.

 

Hayatımızda kaos ile kriz ile boşlukları dolduranlara, o boşlukları kardeşlik birlik beraberlikle doldurdukça, kaos ve boşluklar kendi üzerlerinde patlayarak kendilerini yıkacaktır. Bizi derin ve ıssız bir yalnızlığa itenleri el ele birlikte, yalnızlığa ve derin ıssız sessizliğe gömeceğiz.

 

Bizler kardeşlikle izzeti kıymetli olana ulaşmak için el ele oldukça, bizi yıkmaya çalışanlar yıkılıyor, yıkıldıkça düşman birlikteliğimizi sabote ederken, kendi birliğini düzenini hayatını sabote ediyor farkında değil. Bizler izzeti ümmet olarak Rahmeti Müslüman olarak istedikçe, düşmanlar rezilliği cehennemi istemektedir.

 

Geleceğe geçmişten seslenen ecdadın, sesine kulak vererek kardeşlikle yolumuza devam ettikçe, köklerimizi baltalayarak yok etmeye çalışanlar, kendi geleceğinin köklerini sökmektedir. Biz köklerimizi birliktelikle sağlam yaparken onlar baltalayarak kendi köklerini parçalamaktadır.

 

Bizim gerçek olan kardeşliğimizi yıkmaya dünyanın gücü imanımız sayesinde yıkamıyorlar, kendileri yıkılıyor ecdat dün 600 yıl dört kıtayı mamur etti şimdi yine torunları mamur edecek, kendi yaptıkları rezillik ortaya çıkacak diye çırpınıyorlar, tüm mesele budur.

Mehmet Aluç / Âşık Gülveren


( Kök Salmak başlıklı yazı kul mehmet tarafından 11.05.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.