geliyor onbir ayın sultanı ile ilgili görsel sonucu

 
 
RAMAZAN AYININ GÖZLERİMİZDEKİ NURUYLA, GÖNLÜMÜZDEKİ MÜBAREK COŞKUSUYLA BİRBİRİMİZİ TANIRKEN…

 
İnsan olarak deyin kul olarak deyin ya da Müslüman olarak deyin Âlemlerin Rabbinin en bahtiyar kullarıyız. Her ayın içinde güzel af dolu mağfiret dolu rahmet dolu nur geceleri önümüze sererek, fırsatlar içinde bize fırsatlar sunan, gelmeyene gel diyerek bizi çağıran Âlemlerin Rabbine kul olmaktan daha güzeli bu âlemde yoktur. Her ayın içine farklı imajları resim ederek mana ve anlam yükleyerek bize sunan Âlemlerin Rabbine binlerce kez şükürler olsun, On bir ayın sultanı Ramazan ayı geliyor. Hazı tadı nuru bereketi mağfireti bin aydan hayırlı Kadir gecesi ile bize sevap kazanmanın bakış açılarını zenginliğini kâinatın hazinesini önümüze seren On bir ayın sultanı geliyor

 
YÜCE ALLAH HER AYIN İÇİNE BÖYLESİ NURLU GECELERİ AYLARI SERPEREK GEL KULUM DİYEREK ÇAĞIRMAKTADIR KULUNU
 

Biz kul olarak Âlemlerin Rabbine yaklaşmaktan ne kadar kaçarsak kaçalım, Yüce Allah her ayın içine böylesi nurlu geceleri ayları serperek gel kulum diyerek çağırmaktadır kulunu… Uzaklaşma yaklaş, yaklaş ve kucaklaş diyerek bize bu fırsatları veren Rabbimize binlerce kez şükürler olsun. Maddiyatla doyan insanın maddiyata ihtiyacı vardır, gönül maddiyatla doyar yolunu maddiyatla bulur ve doğru yolu bulur. Her ay on gün önce gelerek her ayın içine nurunu serpen yüce Allah C.C. kulunu hep yanında görmek ister, nefis şeytan ile cehenneme düşmesin cennetinde kalması için kulunu her an yanına çağırır, bunun kaçışı yoktur… Kulunun hayal kırıklığı içinde gönlü kırılmasın diye nuruyla kulun çağırır, sisler içinde gezinme kulum, aydınlığım da gezin kulum diyerek çağırır, bu çağrıya uyarak varanlara müjdeler vardır, güzellikler sevaplar bol bol vardır… Bunları bilmeyen yoktur bunu burada uzun uzun yazmama gerek yoktur. Duygu ve his ikliminin cennet baharını yaşayacağımız On bir ayın Sultanı Ramazan hoş geldin, hoş geldin nurunla geldin…

 
ULVİ DEĞERLERİ KAYNAŞMAYI YARDIMI FAKİRİN HALİNDEN ANLAMAMIZI SAĞLAYAN BU NUR AYI HER ZAMAN BULUNMAZ VE ELE GEÇMEZ

 
Ulvi değerleri kaynaşmayı yardımı fakirin halinden anlamamızı sağlayan bu nur ayı her zaman bulunmaz ve ele geçmez, insanın gülümsemelerini elinde alan nefis şeytanla mücadele ayıdır Mübarek Ramazan ayı, gülümsemelere kavuştuğumuz gönülde sarıldığımız aydır Mübarek Ramazan ayı. Rüzgâra verilerek savrulan nefret kin bu ayda yok olurken önemlisi Mübarek Ramazan gittikten sonrada devam ettirmektir, yoksa bir aylık çalışmanın sonrasında gevşeklik göstererek bize ve giden Mübarek Ramazana gidince tekrar eskiye dönmek yakışmıyor…

 
DÜNYAMIZI KARANLIK PERDE İLE ÖRTERKEN BU AYDA BU PERDELER KALKARKEN, YENİDEN BU KARA PERDEYİ DÜNYAMIZA ÇEKEREK YALNIZLIĞA GÖMÜLMEYELİM

 
Birbirimize bu ayda yaklaşırken yardım ederken umut olurken, Ramazanlık bittikten sonra vazgeçmek bize de yakışmıyor, bu ayda birbirimizi gözlerimizdeki Ramazan ayının nuruyla, gönlümüzdeki mübarek coşkusuyla tanırken, Ramazanlık bittikten sonra yabancı kalmayalım, bu yakışmaz dürüst olmaz… Dünyamızı karanlık perde ile örterken bu ayda bu perdeler kalkarken, yeniden bu kara perdeyi dünyamıza çekerek yalnızlığa gömülmeyelim, yüce Allah C.C. bizden istediği budur, yoksa aç kalmamıza Rabbimizin ihtiyacı(hâşâ) yoktur, bize verilen anlatılan bir mesajı var bu mübarek Ramazan ayının, onu anlayalım bize yeter.

 
Sönsün artık bu dünyada mal kazanma hırsı
Mübarek Ramazanla nurla sevaplar kazanılsın
Kurtuluşa vardıktan sonra değil ki İslamiyet geri dönüş kapısı
Nedir bizlerin doğru olana koşarken sonradan yanlış anlaması yanlışa varması
Kendinden kendi gerçeğinde kaçma ey kul yaklaş Mevla’ya

 
Yaşadığımız bu dünya mecburi göç edeceğimiz bir âlemdir, ölümle ötelere sonsuz hayata varırken, yanımızda nur Mübarek Ramazan’ın kazandırdıkları yanımızda olsun bizi cennete ulaştırsın diye Yüce Allah C.C.biz kullarına vermiştir, kavuşana varana ne Mutlu… HOŞ GELDİN ON BİR AYIN SULTANI RAMAZAN HOŞ GELDİN.

Mehmet Aluç
 
( Nefis Şeytanla Mücadele Ayıdır Mübarek Ramazan Ayı başlıklı yazı kul mehmet tarafından 12.05.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.