İçimde kalmış uktem... Göz bebeğim... Karanlık yine , sessiz artık odalar... Teninin eksildigi yerler kabuk bağlamış sensizlikte... Alışmak varmış sana... alışamamak olmamalıymış... Sensiz uyanıyorum, sensiz uyuyorum, sensiz bakıyorum tavana, sensiz içiyorum suyumu... Huzurlu olmuyor kahvaltılar, huzurlu olmuyor gökyüzü... Acıyor yok oldukça zaman. Kanlar içinde bir kez daha göğsümden söküp atıyorum seni... Atıyor muyum seni...

Kapatmadan da gözlerimi görüyorum artık, kar değen teninin bereketini soluyorum , yudum yudum içiyorum kokunu ve yavaş yavaş ölüyorum,  öfkeden kavruluyor bedenim... Deliriyorum  gün geçtikçe... ve ... ve biraz daha sen istiyorum. Ölümüm senin elinden olsun, başka bir nimet istemem tanrıdan, uzanayım yine tam oracıkta al beni yanına, cennetine götür...
( Sen başlıklı yazı ebvs tarafından 12.05.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.