İSTEMEK

      Ötesi belirsiz alemlerin dokunaklı ırmaklarından bir nida işitilir. Sanırsın ki çok ötelerden gelir bu ses yada sana en ırak olan diyarların havarilerinden ulaşır ,ihtar edilir kalbine. Oysa ki  sana edilen ferman  en yakınında bulunan Sultan-ı Zülcelal’in fermanını. Ellerinle taşıyamayacağın kadar dertli, avuçlarına alamayacağın kadar hisli ve çetindir. Koskoca heybetli ve haşmetli dağların sırtlayamayacağı kadar ağır. İlk sözün ,önsözünde belirtmiş olduğun kadar andına riayet etmeni ister. Eğrilmeden, savrulmadan kainatın tabiatına uymanı ,sırtlanmış olduğun emaneti vazife bilip O’nun adını anmanı ve sadece Onunla olup O’nu dert edinmeni ister. Dillerde ,renklerde toprakta yada suda ona bakmanı ister. Ona bakıp, onunla isteyişlerine varmanı ister. Seni var edene varıp, onunla var olmayı düşünüp yol almanı ister. O kırılgan ellerine büyük bir sarayın anahtarını tutuşturur. Ve derki sana o kapı ‘’İsteme Kapısıdır’’ bu kapıyı çalmayı unutma. Oralarda sana ayırttıklarım var, tüm istemelerin o kapının ardında gizli der. 


        Ve şimdi sen açmalısın o kapıyı, girmelisin seni bekleyen o saraya tüm isteyişlerine varıp, onlara bir ruh giydirmelisin duaların ile. Eğer aslını istersen ,isteyişlerinin  içine varmalısın  , dikkatle bakınmalısın  ona ,perdelerin perdelerini ,perdelemeden görmelisin , ve anlamalısın  ki isteyişlerini kalbine dokunduran Rabbinin kendi zatı olduğunu . Sana onu hatırlatan  ,unutmaya terk ettiğin isteyişlerini ,sana rahmetiyle vaat ettiği bir cennet bahçesi olduğunu göreceksin. O müzeyyen ve sonsuz bahçesinde sana ayırttıklarını vermek istediğini ve sana istemek için, istemeyi verdiğini göreceksin. Madem Allah rahmet hazinesinden sana bahşettiği bahçeden istediklerini vermeyi istiyor o zaman ona düş ve onu düşün Onunla isteyişlerine var. Ve iste Zira Allah isteyenleri sever. Merak etme O(c.c) seninledir.       


Erkam YILDIRIM                                               

( İstmek başlıklı yazı #eryld tarafından 13.05.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.