Gündelik hayatta çok fazla kullandığımız veya bize söylenen bir sözdür “Senden beklemezdim bunu, böyle biri olduğunu hiç düşünmemiştim”
Nasıl beklemessiniz anlamıyorum insanlar kendilerine ait olmayan veya elde edemedikleri şeyi elde etmek için programlanmış bir makine gibi sadece bu eksikliğini, yoksunluğunu hissettiği şeyi elde etmek için yaşarlar.
Siz hiç çok zengin bir ailenin çocuğunu para kazanmaya çalışırken gördünüz mü?
Veya iyi bir eğitim alabilmek uğruna deliler gibi ders çalıştığını?
Böylesi eylemleri yapan bu tür çabalara giren insanlar genelde hep orta ve alt kesimin çocuklarıdır.
Mutlu bir evliliği veya ilişkisi olan kaç kişinin gözü dışarıdadır?
Kaç tanesinin yüzünü asık görebilirsiniz?
        Kadın ister ki kocası kendisini aldatmasın! Pekala tamam haklısınız.  O zaman kadına bir soru soracağım eşini mutlu ediyor musun her anlamda? Tabi aynı soru erkek için de geçerli tek taraflı değil. Her iki taraf da sorulduğunda eşini mutlu ettiğini onun için bir çok fedakarlıklar da bulunduğunu söyleyecektir lakin her iki taraf ta  kendi bakış açısına göre kendi gereksinimlerine göre bakacaktır olaya ve her ikisi de haklıdır kendilerine göre.
        Kadın Sevgi Şefkat ister güven ister ve tüm bunları eşine verince eşinin mutlu olmasını bekler. Acaba eşi kendisinden bunlarımı istiyor? Sonra eşini her an yanında ister ne isterse yapsın ister tek taş ister, mücevher ister, dışarı çıkıp gezmek ister, nezaket ister. İster ister ister..
        Erkek Sevgi sadakat ister ama bunlar yetmez ihtiras ister yemeğinin her an hazır olmasını pantolon ve gömleklerinin ütülü temiz olmasını ister evinin temiz olmasını ister bir de sonsuz özgürlük ister. İster ister…
        Her iki taraf ta vermeyi düşünmeden hiç durmadan ister. Eğer insanlar istemeden önce vermeyi öğrense pek çok şey düzelecek ama insan oğlu işte vermeden almayı ister hep tüm anlaşmazlıklar da hep bundan çıkar.
        Eeee böyle hep isteyen hiç vermeyen insanlar olduğumuz için mutsuzlaşıyor bambaşka kişiler oluyoruz ve istediklerimizi yoksunluklarımızı giderebilmek adına bambaşka birine dönüveriyoruz hemen. Kimse bunu yadsımasın kimse bunu farklı algılamasın. Her şey yoksunlukla ilgili…

( Gereksinimler Ve Yoksunluklar Belirler İnsan Davranışlarını… başlıklı yazı Kırık Mısral tarafından 14.05.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.