Kredi istemiyorum, hiç de almadım şimdiye kadar mı, diyorsunuz? Sizi bilmem ama bu cümle bankacıların hiç hoşuna gitmez diyeyim size... Hele de bu devirde ''Kredi İstemiyorum.'' cümlesini bankacılar duymasın sizi tefe koyarlar... Hakeza şimdiye kadar hiç kredi kullanmadım cümlesi de öyle çok sakat bir cümle ...

Sen İnternet'den TC numaran ile başvuruyorsun. Adamlar sana hemen olumlu cevap verip, paralar ile de evinin kapısında bitiyorlar... Ne muhteşem bir hizmet değil mi? Eeee eşek değilsiniz ya kapınıza da geldikten sonra almam diyemezsiniz... Hele bir almam demeye kalkın vallahi döve döve verirler size o parayı, evin salonuna atar giderler...

Kredisiz hayat inanın çok bayat. Tabi ki ben demiyorum, bankacı arkadaşların incilerinden bu cümle... Bir de ne derler ''Bana gelirini söyle sana kim olduğunu söyleyeyim.'' Böyle miydi yahu bu cümle? Aman neyse ne... Kredi başvurusu yaptıysanız, mutlaka alacaksınız o krediyi, darılır sonra bankacılar. Kapıya kadar geldiler de içeri almadınız, camdan girerler billahi... Camları da kapattınız bu sefer bacalardan bir yol bulup da Noel Baba gibi dalarlar evinize...

Ev mi alacaksın, hemen kredi... Araba mı alacaksın, anında kredi... Tatile mi gideceksin, anında para elinde... On beş gün tatil yap, sonrada burnundan fitil fitil gelsin yirmi dört ay parasını öde dur... Aklın alıyor mu arkadaşım? Gerdeğe girerken bile kredi veriyor bu bankacılar...

Bir kere istedin mi kredi, istedin, öyleyse fare deliğine girsen gelir seni bulur o krediyi de veririz Allah'ın izni ile... Bahçeye kaçtın, peşindeyiz. Banyoya girdin tuvalete girdin, kapıyı kırarız ve sen orada mıçarken o evrakları sana imzalatır, parayı da klozetin üstüne bırakır kaçarız...

Şimdilerde bankalar arasında rekor denemeleri yapılmaya başlanırsa hiç şaşırmayın. ''Üç kilometre ötede kredi isteyen bir vatandaşın kapısına on iki dakikada giderek daha önce ki on üç buçuk dakikalık rekorumuzu tarihe gömmüş bulunuyoruz.'' Ya da ''Anında kredi isteyen bir vatandaşa imza attırırken sayfaları son hızla çeviren banka görevlimiz Şükrü Bey banka tarafından iki maaş ikramiye ile ödüllendirilmiştir.'' Farz edin uzaktasınız o zaman da Ferrari ile geliyorlarmış size anında kredi vermek için, bu bankacı arkadaşlar... Olur mu olur he vallahi... 

( Anında Kredi De Sınır Tanımıyoruz başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 17.05.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.