bu gün 21 mayıs,hayatımın en ağırlaştığı gün,çünkü eşim Afide rahmete kavuşmuştu.21 mayıs 1988.de

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

seksen sekiz yılı kötü başladı,felç ile kırıklar,kalbi haşladı.

mayıs ayı gelip onu tuşladı,yirmibir mayıslar unutulmasın.

*****************ocağın on biri  şafak sökerken,yuvamızda mışıl mışıl yatarken,

                                 bütün işlerini kendi  tutarken, dilerim  organlar  kurutulmasın.

ateşi yükseldi hercümerç  oldu, hiper  tansiyonla  anı  felç  oldu.

bez belek ellerde bir gereç oldu,insan sağlığından damıtılmasın.

*****************eller tutmaz oldu,ayak yürümez,dil ağızda tutuk,lâf söyleyemez.,

                                  sistemler bozulmuş,bir şey bilemez,çektiği ızdırap anlatılmasın.

h a s t a n e  köşesi,  O'nun eviydi,şimdi aciz ama,mazi deviydi.

hastalıkbir değil,bir kaç neviydi,dert verip derman aratılmasın.

*****************ağladı inledi,pek çok yakardı,şu geniş dünyalar ona hep dardı,

                                "Kurtar beni Ya Rab" diye yalvardı,heyAllah'ım kullar unutıulmasın.

yedi yavrusuna çok emek verdi, doyurmak içinse ,dağlar devirdi.

eşi Mustafa da yardım ederdi,dilerim ailem  d a ğ ı t ı l m a s ı n.

*****************kalbi segi dolu insan  severdi, cemiyete  gerçek  örnekler  verdi.

                                  i yiye güzele  her an gülerdi,boş bu d ü n y a  için  kırıtılmasın.

*****************mezarın nur dolsun, Afide kadın,kalmıştır dünyad a pek çok muradın,

                                  unutmaz Çiçek'le yedi evladın, Tanrı'm, rahmetini  e k s i k  kılmasın.

-------------------------arkasında ancak şu kıtayı yazabildim.

                                  Af ide a z y r ı l ı k  uzuyor  her   gün,

                                  u n u t u r l a r  deme   kalbimizdesin.

                                  anılar   bıraktın  , r u h u n l a   övün 

                                  d ü n y a  yaşamından, çok iy yedesin

                                  e c e l  a l d ı  amma  ,gönlümüzdesin.======Çiçek  Bahçesi.sayfa   

                                      ---------------sayfa-1,2 -    17/06/1988------------------------------------                          

( A Ğ I T başlıklı yazı Özçiçek tarafından 21.05.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.