Doğru bildiğin yoldan asla vazgeçme! Yolunu kaybedeceğini  bilsen bile.. Baskalarının doğrularıyla yaşayıp pişman olmaktansa kendi doğrularınızla yaşayıp kaybediniz. Daha az üzülürsünüz!

A yada B kişisinin lafıyla asla hareket etme! Bizzat kendin görüp yaşayarak, kendi düşüncelerinle yola çık ve karar al..

Kişisel menfatlerine  ters düştü diye birini silip atma, insanlığa verdiği hizmete ve insanların yüreklerine inip inmediğine bak! Ondan sonra ilişkini kes yada devam ettir!

Sadece sana yapılan haksızlık ta sesini çıkartma, haksızlık kime yapılırsa yapılsın hakkın sesi ol ki
Adalet duvarları yıkılmasın!

Zor günler geçiren Ülken'de sağ duyuna her zaman  sahip çık, propagandalara gelme, düşmanın  ekmeğine yağ sürme!

Kendinin, evlatlarının... geleceğinden önce Vatan topraklarının geleceğini  düşün! Vatansız bir insanın geleceği  olmaz!

İnanıp güvendiğin insanların arkasından giderken zerre kadar menfaat hesapları yapmadan yürü.. Menfaat hesapları yaptığın sürece her zaman kaybeden olursun!

Haksızlık eden  hiç bir kimseye ailem, eşim dostum diye sahip çıkma.. Haksızlık yapan kim olursa olsun haksızın yanın da ol...

Makamın gücün  ne olursa olsun kalbini haksız yere kırıp incittiğin  insandan özür dile, özür dilemek seni küçültmez aksine yüceltir..!

Aşağalar dayken de, yukarılara çıktığında da etrafında ki insanları ayırt etmeden, makamları gücü ne olursa olsun gör, seslerini işit, farkına var!

Elini hiç bir zaman vicdanının  üzerinden çekme!

Benim A kişisiyle  asla işim olmaz, işim düşmez deme düşüp  kalkmaz bir Cenab-ı Allah'tır unutma!
kime ne zaman işin düşeceğini bir Allah bilir! Bugün  küçük  görüp aşağladığın insanlar, belki gelecekte kurtuluşun olacaktır...

Sen sen ol asla ama asla bilip görmeden bir kadının  analığına, namusuna, onuruna, şerefine, dinine, diline... dil uzatma, sağ da solda gıybetini yapıp insanlığını, erkekliğini, kadınlığını ayaklar altına alma. Çok hassas olan bu konular üzerine asla yorum yapma yapana da müsade etme! ( erkek kadın farketmez ikiside aynı değerleri gerektirir)

Bu hayatta seni seven, inanan, güvenen insanların asla duygularını boşa çıkartıp, harcama, ahlarını alma! 

Günahsız  masum insanlara zülüm yapma! Hatta zalimlere bile, zulümle değil insanlıkla yola getirmeye çalış, yanların da olmasan da !

Hiç bir insanı ne yaşadığını, hayatta nelerle mücadele verdigini bilip dinlemeden ön yargılarınla değerlendirme.  Unutma ki ne bedbah hayatlarda ne hazineler saklıdır!
................

Amaç; sevilesi sayılası insanlar olduğumuzu hatırlatmak, biraz daha iyiye, biraz da doğruya giden yolda   gönüller de hoş bir seda bırakmak...

Sevgilerimle

23.05.2018 Ankara P.ÇETİN
( Hoş Bir Seda Kalsın başlıklı yazı Kara kız tarafından 23.05.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.