Bu Vatanın bakiyesi  için var gücüyle çalışan iyi insanlar var. Bunlar AKP'den, MHP'den CHP'den, IYI'den olabilir..

Sende Vatan diyorsan nerden, hangi partiden aday olduklarına bakma görüşün ne olursa olsun  bireysel olarak bu iyi insanlara desteğini, manevi gücünü  korkusuzca çekinmeden göster..

Bu Vatanın her daim Iyi ve temiz insanlara, dürüst siyasete,  ihtiyacı var. 

Saygıdeğer Vekil Adayları  Sizler  de Bu Vatan Topraklarını ve Bayrağımızı..korumak için aday olduysanız; Sizler de sizleri Siz olduğunuz için değerlendiren seçmenlere gereken özeni saygıyı sevgiyi  görüşüne bakmadan göstermeyi  ve Vatan Topraklarını,  Türk Milletini,  Turkiye Cumhuriyeti Devletinin bakiyesini korkusuzca savunmayı görev bilin.

Unutmayın ki bu Devlet Türk Devleti olup,  İslamiyete inan, iman eden  Müslüman  Halktan oluşmaktadır.. İslamiyet ise helal-haram, hak-hukuk, adalet ve insanlık üzerine inşa edilmiştir.
Zulüm, menfaat ve çıkarlar, haram.. ön planda olmamıştır..

İyi bir yönetimin ve yöneticinin temelin de hak ve hukukun korkusuzca, özgürce, tarafsız  işleyişi ve uygulanışı yatar..

Vatan Topraklarının ve üzerinde yaşayan Halkın bakiyesi için Devlet Politikası hata kaldırmaz.. Ülkenin ileri yada geri gitmesi süregelen Devlet Politakasına bağlıdır..

Seçmene doğru, dürüst  Devlet Politikasını ifa edecek  Cumhurbaşkanı, Milletvekili Adayları seçme görevi düşüyor..

Seçilen  Cumhurbaşkanı, Milletvekillerine ise iyi bir Devlet Politikası yürütme görevi düşüyor..

Herkes görevinin bilincine vardığı sürece Türkiye Cumhuriyeti Devleti ilelebet payidar kalacaktır..

Korkma, sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak;
Sönmeden yurdumun üstünde tüten en son ocak.
.................
Ben ezelden beridir hür yaşadım, hür yaşarım.
Hangi çılgın bana zincir vuracakmış?  Şaşarım!
................

Hakkıdır, hür yaşamış, bayrağımın hürriyet;
Hakkıdır, Hakk'a tapan, milletimin istiklâl!

.................
Ey Türk Gençliği! Birinci vazifen,  Türk Istiklâlini, Türk  Cumhuriyetini, ilelebet, muhafaza ve müdafaa etmektir.
........................

Unutma! Unutturma! 

Sevgi ve Saygılarımla
26.05.2018


( Siyaset Adamları Ve Seçmen başlıklı yazı Kara kız tarafından 26.05.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.