İşte size Mareşal Gazi Mustafa Kemâl Atatürk.

 

                ----Y a z a n ne güzel yazmış,bu tarihi satırlar--------ı                  

 

Bu  ülkede yaşayan  her  insanın,  bağımsızlığının  ve demokrasinin,  borçlu

-----------------------------olduğu insan  Atatürk’tür-----------------------------.

Gençliğinde  kot  pantolon  giymemiş ,sevgilisinin    elinden   tutup   hasılat rekorları  kıran  bir  sinema  filmine gidememiş ,padişah O’na  Trablusgarp  cephesinde, görev  verdiğinde ,lüks   uçak şirketini, förs  kılas    koltuğunda viskisini  yudumluyarak ,g ö r ev  yerine  göndermemiş, halka  korku  fikrini anlatabilmek  için  korteş eşliğinde   mercedeslerle   gezmemiş, A n a d o l u ’ya   kurtuluş   hareketini   başlatmak  için 19  mayısta, Samsun’a  çıkarken ayağın da  spor  a y a k k a b ı s ı   v e y a   k o y b o y  çizmesi de    yokmuş yokmuş,Kazandığı savaştan sonra sahaya fırlayıp  moral veren mini   etekli -        -------------------------pon pon kızları da  olmamış------------------------------------.

T a r i h  kitapların a bakılırsa; Yunanlıları  İ z m i r ’den denize döktükten sonra timsah  yürüyüşü  de  y a p m a m ı ş Külhan gibi nara atarak ortalığı karıştırmamış ve de racon da kesmemeiş.korkutmamıştı.Çünkü =Atatürk’tü

Ülkesin de  yapacağı kalkınma h a m l e s i  ve  devrimleri  unutmamak  için  notlarını alacağı bilgisayarı ve  ö z e l  s e ç i l m i ş .kâtibeleri de olmadığı gibi,kendisine suikast  girişimde b u l u n a c a k l a r  da, cep telefonundan öğrenmemiş,Atatürk için üzülüyorum. Adam, bir r a d y o  p r o ğ r a m ı n a avansla çıkmamış,İsmet Paşa için de Safiye Ayla’dan ,bir ,istek  parçası isteyemeden gitti..Lozan Zaferinden,ve ya  Cumhuriyetin ilânından s o n r a  a r a b a y a  atlayıp  sabahlara  kadar ,k o r n a   çalıp,elin de bayraklarla sokaklar da tur atmadı.E v i n i n  b a l k o n u n a  çıkıp  bir şarşör mermiyi havaya sıkamadı.Atatürk’e acıyorum. Sen kalk  dört  kadınla  evlenebileğin  bir dönemde ,dünyaya gel,sonra  d e ğ e r i n i  bilmeyip,tek kadınla  evlilik sistemini getir.Ah ah .Çılgın   diskolara gitmek ,sabahlara  kadar  içip   içip ,  rak  yapmak devletin uçaklarıyla  dünya  turu yapmak u ç a k   üreterekten

satışa sundu.Yetimin  mercedesine  binip ,bir sürü korumalarla şehir turuna      ---- ------------------çıkmadı.gereksiz gezi de yapmadı--------------------------------.

Atatürk  k e y f çatmadı yan gelipte yatmadı,zamanı da yoktu böyle fantezi işlere. Ü r e t i m  f a b r i k a l a r ı  k u r d u ,i t h a l a t ı azaltıp durdurup

onlarca üreten ve işçi çalıştıran fabrikalar  kurdu.  H a y a t ı  n ı  ülkesinin kurtuluşuna ve  uygarlaştırmaya  harcadı.dostu ve düşmanı  ayırt  etmesini bilirdi,dünya ulusları  dostu olmuştu.”Y u r t t a sulh,cihanda suçl” demişti.

----------İşte o n u n  için büyük ulu ADAMDI,Hem de en büyüklerinden----------. Atatürk.fırsatları kullanabilirdi,O, ise sadece,TÜRK milletin  bağımsızlığını istedi .Bu çalışma yorgunluğunu iki kâdeh rakı içmekle  gideriyordu. Dindar  sahtekarları sanki içmiyor mu? Hem de gizlice . yahutta kolonya şişesi diye taşıyarak.Bunların s a h t e k â r l a r ı n  boyası ,beş  on sene  sonra ortaya çıkacak.Ne çaldı ne ç a l d ı r d ı ,n e d e  yalan  söyleyip  ,ulusunu  kandırdı.

Bütün mesele  Müslüman olmak insan olmak meselesi değildir .ADAM OLMAK yüceliğidir.tavuğa mısır verdiğin sürece iri iri,çift sarılı  yumurtalar alırsın.

111111111111111111111---28mayıs-----1111111111120181111111111111

( İşte Size Mareşal Gazi Mustafa Kemal Atatürk. başlıklı yazı Özçiçek tarafından 28.05.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.