Hmmm, sizi keratalar sizi, Filistin'e destek oluyorsunuz ha? ''Yetmiş tane adamlarını öldürdük, hepsi teröristti siz bilmezsiniz, biz biliyoruz onların terörist olduğunu.'' Ne teröristi kardeşim teröristte silah olur mühimmat olur. Siz gelin de bizde ki teröristleri bir görün... ''Siz misiniz Filistin'e destek mesajları veren, bak görürsünüz Sözde Ermeni Soykırımı Tasarısını parlamentomuzda bir kabul ederiz, aklınız dimağınız durur.'' İşte bu da bir sopa çeşidi, olmadı mı başka enstrümanlarla karşında ki devleti tehdit et, yağma Hasan'ın böreği...

''Nükleer teknolojiye fazla önem vermeyin, siz ne yapacaksınız canım nükleeri? Eğer ki nükleer teknolojiye sahip olmak için bir takım çabalara girerseniz, Birleşmiş Milletleri harekete geçirip ambargo uygularız.'' Ne güzel ya, sen de var ama Sam Amca, Putin Dayı, Benyamin birader, siz de var nükleer hem de bombasına kadar değil mi? Tabi tabi, hemen gelir uçaklarla nükleer tesisleri bombalarsınız değil mi?

''Güneydoğuya baraj yapılır mı? Ne yapacaksınız Fırat ile Dicle'nin önünü kesip?'' Kestik zaten de bunlar zamanında konuşulanlar, onu aktarıyoruz... Hani eskiden bir laf vardı ''Su akar Türk bakar.'' diye... Biz o lafı gömdük ayaklarımızın dibine, hemen başlattınız Güneydoğu'da bilumum terör örgütlerini gizli servislerin desteği ile üstümüze sürmeye... ''Ne oldu, bak baraj yaptınız da ne oldu, dünya kadar askeriniz polisiniz şehit oldu.'' Bu da aba altından sopanın dik alası ...

Kıbrıs'dan çekilelim isterseniz? Çekilirsek öyle mi alırsınız bizi Avrupa Birliğine? O çok övdüğünüz AB'ye... İngiltere bile girmedi ama o büyük, güçlü Avrupa Birliğinize... Ermenistan sınırını açsak bir de sözde soykırımı kabul etsek alırsınız belki de, yemezleeer...

S-300' leri aman almayalım. Çok fena yaparsınız sonra, zaten sizin yarattığınız terör örgütlerini karşımıza hemen çıkartırsınız. Tırlar dolusu silahları verirsiniz... ''Siz misiniz bizi bırakıp da başka başka silahlar almaya kalkan? Her ne kadar eskisi gibi IMF ve Dünya Bankası ile sıkıştıramıyorsakda başka silahlarımız var. Ajanlarımızı devreye sokar ülkenizi mikser gibi karıştırırız.'' Turizm Mevsimi geliyor, bir bomba halleder diye düşünüyorsanız Türkiyeyi, onu aklınızdan çıkartın bir kere... Bizim elimizde armut toplamıyor...

Tütün ekmeyelim, fındık ekmeyelim, sonra, başka başka ricalarınızı varsa onları da iletin bir zahmet... Sizden mal alalım biz üretmeyelim. Uçak da yapmayalım, tank da, bilgisayarda nasıl olsa siz bize dörtte bir fiyatına verirsiniz. Eğer ki yapmaya kalkarsak hemen tu kaka... Hükumetleri devirirsiniz, darbe marbe yaparsınız... Darbe zor da, marbe belki diyelim... 

( Aba Altından Sopa Gösterme Çeşitleri başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 31.05.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.