Sanat
 
 
Ä°lgili resim


Sanat bu âleme sığmayan sözcüklerin okuyucuların gönlüne sığarak gönlünü süsleyerek gülümsetmesidir. Bu bir şiir olur öykü hikâye bir makale deneme söz olur gelir okuyucunun gönlüne bir kelebek misali usulca konar, gönül tellerini titreterek hissetmesini sağlar. Bir yağmur tanesi gibidir sanat, damla damla almak isteyenin gönlüne yağarak kurak olan gönlü yeşertir, kurumuş gülleri açtırır sanat olsun sanatın içindeki şiirin heceleri sözleri olsun, sana sen yalnız değilsin az etrafına bak ve ne gördüğünü hissettiğini söyle, göremiyorsan benim gözümle bak hislerimle hisset ve gör diyendir. Davetkâr bir gün ışığıyla sizi gün ışına çağırarak karanlığı yok ederek aydınlık bilgili görgülü anlaşılır anlayan edendir sanat. Vesselam.


Mehmet Aluç

 
Not: Görsele takılarak sanatla ilgili bir şey düşünmeyin,sanat anlatır bazılarına, bazıları anlamaz ,anlamak istediğini  anlar....

( Sanat başlıklı yazı kul mehmet tarafından 5.06.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.