HAMSİ ÇIKMAYAN YILLAR

   Yine Türkiye'nin karışık dönemleriydi.Tayyip Erdoğan hapishaneye girmiş, ortalık her gün ayrı bir gündemle sarsılıyordu.Hakimlerin hakimlikten, Savcıların savcılıktan çıktığı yıllardı.Üniversiteler ayaklanıyor, sendikalar baş kaldırıyor du.Reha'ların, Dündar'ların "ali kıran baş kesen" olduğu yıllardı.Afyonlular pateteslerini satamıyor, Adana da karpuzlar tarlada çürüyordu.Marmara dan istavrit, Karadeniz den hamsi çıkmıyordu.
   Ben yine her zaman olduğu gibi altı kiloluk demliğe çayı demledim başladım tv izlemeye.Kanalın birisine bir astrolog davet etmişler.Adını tam olarak hatırlamıyorum.Beden dilini az buçuk çakozladığım için kadının kendinden emin tavrı mest etti beni.Tam o esnada spiker kafamdaki soruyu sordu.
-Efendim Türkiye'nin geleceğini nasıl görüyorsunuz.
1-Türkiye 2000' li yıllardan itibaren toparlanmaya başlayacak.
2-Erdoğan hapisten kısa sürede çıkıp hiç bir liderin görmediği teveccühü görecek.
3-Türkiye ekonomisi 2011 yılına kadar yükselerek gidecek.2011 yılında Orta doğu da bu güne kadar görülmemiş olaylar patlayacak.Belkide milyonların kanı akacak, milyonlar sürgün edilecek.
4-2014 yılından itibaren Türkiye'de çeşitli olaylar peş peşe gelecek.Bu olaylar can sıksa da memleketin hayrına olacak.Ülke tarihinde görülmemiş temizlenmeye gidecek.
5-2017 ile 2021 tarihleri arasında ülke ekonomik bunalımlar yaşayacak.Bunu iyi yönetebilirse 2050 ye kadar önü açık.
6-2050 den sonra Dünya'nın önü karanlık görünüyor.
   Klasik Türk misali mıkırdamaya başladım."Ulan bunları televizyona çıkarıyorlar, bol bol işkembeden atıyorlar". Astroloğun söyledikleri harfi harfine çıktı bu zamana kadar.İşin en tuhaf tarafı bir ay sonrası bile kestirilemeyen bir dönemde bunların söylenmesi her ne olursa olsun takdire şayan.
    "Acaba diyorum, 550 Millet vekilini 150 ye düşürüp dört tane Astrolog mu çalıştırsak"

( Hamsi Çıkmayan Yıllar başlıklı yazı çiftci baba tarafından 6.06.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.