Edebiyat Siteleri insanların sosyalleşmesine olanak sağlayan paylaşım yerleridir... Burada insan şair ya da yazar olsun veya olmasın, yazdığı nesir ve şiirleri diğer okurlar ile sevgi saygı çerçevesinde paylaşır. Aramızda çok iyi, çok sağlam kalemler olduğu gibi, orta derecede ve vasat kalemlerde var tabi ki... Her kalemşor kendi bilgi birikimi ve becerisi doğrultusunda bir şeyler yazıp sayfaya yapıştırıyor. Kimilerine onlarca yorum yazılırken, kimileri de yorum bakımından zayıf kalıyor haliyle...



Arkadaşlar, kardeşlerim, edebiyat siteleri şiirler ile nesir eserler ile güzelleşirken yorumlarda bu güzelleşmeye katkı yapar ve şairin motivasyonunu olumlu derecede arttırır, adeta şairin yazma isteğini tetikler...



Şiirimi ya da düz yazımı yazayım çıkayım, oh ne ala... Güzel yazıyorum bir çok insandan da yorum geliyor... Geliyor gelmesine de sen niye kimselere iki satır beğenini belirtmiyorsun? Duyuyorum kimisinden ''Efendim ben yorum özürlüyüm.'' Yok böyle bir şey, yok. İnsan hiç yazamıyorsa günde iki üç tane şiire, en azından çok beğendim, güzeldi, tebrik ederim diye not düşebilir... Bu güzelim sitede Türk Edebiyatına hizmet etmeye devam eder...



Oysa ne güzel olmuştu Ankara ve Denizli toplantılarımız... Gıyaben tanıdığımız bir çok şair arkadaş ile yüz yüze tanışma ve muhabbet etme imkanı bulmuştuk... Bu toplantıların zaman zaman yine bizi bir araya getirmesini temenni ediyoruz. Değerli Yönetim inşallah bu çağrımızı duyar. Yeniden dostları görmek, kaynaşmak güzel olacaktır...



Biliyorum ki içimizde bir dolu Türkçe ve Edebiyat Öğretmenleri var. Tabi ki onların bilgi birikimleri akademik eğitimde aldıkları için bizim gibi sıradan şairlerden daha fazla ve daha deneyimlilerdir... Bu işe yeni başlayan şair ve yazar arkadaşlar zaman zaman onların engin tecrübe ve bilgi birikimlerine başvurabilirler... Edebiyat düz yazı ve şiir ile dünyaya güzellikler katma eylemidir. Edebiyat geliştikçe, insanlar okudukça, yazdıkça dünya insanları da aydınlanacak, daha mutlu kitleler oluşacaktır... 



Edebiyat Evi adı gibi sıcacık bir site ailemiz gibi, evimiz burası bizim gerçekten, yaşatalım, ayakta tutalım arkadaşlar. Biliyorum ki şimdi bu yazıya da çok az yorum gelecek. Az okunacak belki ama bir kere olsun siz de beni şaşırtın da bundan sonra Edebiyat Evimizde farklı olsun her şey. Bütün şair ve yazar arkadaşlarımı saygı ile muhabbet ile selamlıyorum. İyi ki şiir var, iyi ki nesir var, iyi ki edebiyat adlı bir güzellik var. İyi ki varsınız...

( Kendi Şiirim Kendi Yazım Derdinde Olanlar başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 11.06.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.