Sunumu...
Hissettiklerimiz...kaçınılmaz, dostlarım.
Sevmek değil mi mubah ötesinde sahiplenmek insanları: ne yani, suç mu?
Sahipleniyorum sevdiğim insanları taraflarında ne anlam ifade ettiğimi kestiremezken sevgimi sahipleniyorum.
Sevmeyi öğretebilirdim aslında öğrettim de: kendimce ve karınca kararınca eğitim ile iştigal ettiğim zamanlarda, rast geldiğim nice öğretmenle ve sayısız öğrencimle ortak bir dil kurmuştum.
Ne kötü, değil mi? Geçmişin etkisiyle ve hala aynı insan olduğunuzu haykırıp da insanların sizi duymasını istemek...
Duyanlar olduğunu biliyorum yoksa şu an aranızda olmazdım.
Çok şey diliyorum kimine göre ama kimse kimsenin yüreğine vakıf değil ki.

Biliyorum çok net biliyorum; akla zarar olduğumu ve alabildiğine mazlum ve örselenmiş ama bu şekilde Allah ile kurduğum bağ daha da daha da güçleniyor çünkü mazlum ile Allah arasında perde olmadığını çok net bir şekilde duyumsadım.

Sizlere garip geliyor belki de aslında ben bile hala alışamadım.
Gecenin bir vakti illa ki bir şeyler dökülüyor kalbimden asla hepsi can kırığı ve ben kalemimle, inancımla ve sevgimle bu kırıkları birleştirip aklımca kendimi tamir ediyorum.

Hem zararsız tıpkı benim zararsız olduğum kadar zararsız ne ise kalemle söz birlikteliği edip, hala umutlarımı saklı tutup hala kendime yeni bir dünya inşa edeceğime dair inancım.

Öğreniyor insan zamanla aslında karşıtım da çoğu öğretiye.

Sevmeyi öğretemediğim kim varsa bana nefret etmem yönünde baskı yapıyorlar ve bazen başarıya ulaşıyorlar da lakin söz dönüp dolaşıp kendime geliyor ve tek nefret ettiğim varlık bizzat kendim iken...geri duruyorum ansızın geri çekiliyorum ve sadece af diliyorum ve sadece az da olsa beni sevenlerin sayısı tüm gönlümle niyaz ediyorum...sevmek kadar kutsal değil mi sevilmek? En azından sevgiye olan inancınızın pekişip evrene yayılması.

Perdesiz yüreğimden üç beş satır ki ben hala Kadir Gecesinin enginliğinde ve dualarımın da karşılık bulmasını beklediğim Allah katında üstüne üstük Allah rızası için yaşayıp Allah rızası için yazdığımın da bilincinde...

Sevgiyi körükleyen ilginç bir temasla kalemin ruh ile olan birlikteliği bu vesile ile İlahi Aşkın işareti belli ki Rabbim bana sayısız işaretler gönderiyor ve ben hala saflığıma biat, tüm sevgisizliğe inat sevmeyi şerh düştüm aciz benliğim...

Sevgilerimle.
( Can Kırığı... başlıklı yazı GÜLÜMM tarafından 11.06.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.