Mübarek Ramazan Bayramınız Mübarek olsun Şimdiden

(Dağınıklığımızı Toplayan Mübarek Ramazan Giderken Dağılmayalım İnşallah)

 

Daha dün Ramazan bir dedik bugün otuz oldu ve bitti. İlk başta Müslümanların kanını akıttı şereften yoksun Siyonist İsrail ve Amerika, kan içtik sahurda iftarda kan kustuk orucumuzu açtık. Bir şeyi tanımak için belli bir zaman gerekir bakarsın gözlemlersin tanırsın, lakin şereften yoksun Siyonist İsrail ve Amerika yine Ramazanımızı kana boyadı ve kenara çekildi seyir etti.

Mübarek Ramazan nuruyla geldi gönüllerimizi nuruyla doldurdu ve bugün elveda diyerek gidiyor, üzülenlere ise üzülmeyin, seneye on gün erken geleceğim diyerek gidiyor. Huzuru kardeşlerimizin zulüm görmesiyle yaşayamadık, lakin bereketin, yardımlaşmanın, fakirin açlığını anlayarak idrak ederek kardeşliğimizi hatırladık, elimizden geldikçe günahlardan arınmanın ayı Ramazanı eda Âlemlerin Rabbinin yardımıyla ihsanıyla eda ettik. Bundan sonrası dağınıklığımızı bir araya toplayan Mübarek Ramazan gibi dağınıklığımızı toplamaya başlayarak, zulüm gören kardeşlerimizin hali ve zulmün anlaşılması ve çözümlenmesi için bizi çok büyük bir uğraş bekliyor, Rabbim bu uğraş içinde bizi olanlardan eylesin (Âmin)

 
Dünyanın diğer coğrafyasında Müslüman kardeşlerimize yapılan zulümden dolayı üzüldük, orucumuza ilk gün itibarıyla bizler yas tutarak başladık. İnsanlık suçu bariz bir şekilde işlenirken, bu suçunun bir daha yaşanmaması için Rabbimiz de duayla niyazda bulunduk gözyaşı döktük… Yarından sonra mübarek Ramazan (herkes inatla şeker bayramı dese de değildir) bayramına kavuşurken, bu Mübarek Ramazan bayramı, Müslüman ülkeler olarak kardeşlik bağımızla kenetlenerek, bundan sonrasında Müslümanların yaşamış olduğu coğrafyalarda… Dirilişle bütün İslam âlemine barışın, birlik beraberliğin kardeşlikle kenetlenerek idrak ederek, dirlik birlik içinde zalimi yıkış anına kadar bizi Rabbim birlik içinde ulaştırmasını dileyerek, cümle kardeşlerimizle beraber tüm sevdiklerimiz ile beraber birlikte, mutlu, huzurlu, sağlıklı bir bayram geçirmemizi, dargın olan küslerin hemen barışmasını,  gurbet illerde hasret çekenlerin kavuşmasına vesile olmasını gönülden dileyerek… 
Ramazan Bayramınızı şimdi den kutluyorum. 


Ramazan Bayramımız nurlu olsun nurla dolsun dirilişle yollar hep huzur sağlık sıhhat için bizim olsun, zalimler kan kusturdukları gibi kan kussunlar ya da gerçekten insan olduklarını hissedecekleri zamana gelene kadar içlerinde hayvani duygular ile beslenmiş kişilikleri, yerin dibine batsın… Birbirimizi gerçekten anlayarak, yalnızlık duygularının yok olduğu, kardeşliğimizin oluşturduğu,  imanın dil ve söylemi ile birlik beraberlik konusunda derin bir duyarlık, titiz bir çalışma ile yarınlara kucak kucağa varmamıza vesile olması dileğimle…  Ramazan Bayramınız Mübarek Olsun kardeşlerim, selamlarımla.

Mehmet Aluç



( Mübarek Ramazan Bayramınız Mübarek Olsun Şimdiden başlıklı yazı kul mehmet tarafından 14.06.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.