Herkese merhaba ! Bu benim ilk denemem bu yüzden hatalarım muhtemelen çoktur ama beni anlayışla karşılarsanız çok sevinirim. Öncelikle bahsetmek istediğim çok şey var hangisinden başlayacağımı bilemiyorum ama emin olduğum bazı şeyler var . Mükemmel bir ülkede yaşıyoruz ama bizi biz yapan her şeyi elimizden almaya çalışıyorlar bize kendimizi unutturmaya çalışıyorlar ve bunu özgürlük çağdaşlık gibi kelimelere  sığınarak yapıyorlar hatta o kadar densizleştiler ki Atamızın sözlerini ilkelerini çarpıtarak bize sindirmeye çalışıyorlar ve ne yazık ki başarıyorlar. Yıllardır bir batılılaşma , modernleşme diyerek bizleri Yok etmeye çalışıyorlar . Sadece bunlarla kalmayıp sosyal medya ve televizyonu da ele geçirdiler her yerden saldırıyorlar. Hepimiz farkındayız aslında bir şeylerin yanlış gittiğinin ama hepimiz sisteme isteyerek ya da istemeyerek ayak uydurmak zorunda kalıyor ve nerde o eski günler dedirtiyor. Ama ben bu vatanın bir evladı olarak fikirlerimi düşüncelerimi paylaşmak bize kendi benliğimizi hatırlatmak istiyorum o samimiyeti o içten gülüşleri geri getirebileceğime inanıyorum çünkü hepimizin içinde var bu sadece biraz tozumuzu almamız gerekiyor çünkü özümüz bu bizim. Ve siz bu yazıyo okuyan değerli insanlar sizden bir ricam var o da beni eleştirmeniz söylemek yapmak istediğim çok şey var içimde ama küçük bir kıvılcıma ihtiyacım var bu kıvılcım da sizin eleştirileriniz kanımın son damlasına kadar kendimi milletimizin kendini bulması konusunda geliştirip fikirlerimi yaymak arzusundayım. Yorumlarınız benim için çok değerli. 
( Türkiye başlıklı yazı Busevural. tarafından 21.06.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.