Makale / Toplumsal Makaleler

Eklenme Tarihi : 1.07.2018
Okunma Sayısı : 1135
Yorum Sayısı : 0
*Fikir, düşünce ve yaşam enerjisi üretme hakkında*

Herhangi bir toplumda siyasi iktidar düşünün.
Bir de muhalif unsurları düşünün.
Birbirleri hakkında geliştirdikleri tutarlı ve tutarsız binlerce söylem vardır değil mi?
Tamam denge ve denetim için bu yol ve yöntem gereklidir, önemlidir.
Fakat bazen ölçü öyle kaçıyor ki, aynı familyadan geldiğimize utanıyoruz.
İktidar ve muhalefetin ürettiği olumsuz söylemlerin toplamının beş katını üretebilirim.
Bilgi, birikim ve sosyal donanım olarak buna sahibim. Her iki tarafın yirmi yıllık hata envanterini çıkarıp top atışı yapmak çok da zor değil. İyi de malzeme var aslında.
Peki bu bana, topluma ve diğer taraflara ne kazandıracak!?
Sadece kısır döngünün kalitesini artıracak.
Kaynayan cadı kazanının altına bir odun daha atacak. Geçmişten hiçbir ders çıkaramadığımız ortaya çıkacak. Sağduyulu davranamadığımız anlaşılacak.
İncelen ipe düğüm değil, makas attığımız ortaya çıkacak. Değişen, gelişen ve büyüyen dünyada, ipi göğüsleyenlerin gönüllü figüranı olduğumuz görülecek.
Yükselen yerel ve evrensel değerleri önemsemediğimiz kesinleşecek.
Söz gereklidir ve önemlidir fakat duygu, düşünce ve gönülleri beslediği sürece anlamlıdır.
Gerisi masal ve hikaye bile değil dostlar.
01.07.2018
Ali Rıza Malkoç
#armozdeyis
( *fikir, Düşünce Ve Yaşam Enerjisi Üretme Hakkında* başlıklı yazı Ali R.MALKOÇ tarafından 1.07.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.