.
Sükûtun ayrı güzel; muhabbetin bambaşka.
Sana özenir güller; mecnunlar hara düşer.
Hilal kaşın ok çeker; temreni değer aşka.
Gülistanın bağrında dikenler kora düşer.               
 
Sırma saçlı güzel kız, mor dağların maralı!
İstisnai saflığın sensin altın kuralı.
Huzur denizlerinde ak yelkenler sıralı.
Dilerim, hep başarı ufkuna vira düşer.
 
Tebessümün şerare, cemalini yaldızlar.
Kıskandırır Zühre’yi gözündeki yıldızlar.
Nuru söner mehtabın; tüle bürünüp sızlar.
Şavkından hasetçinin payına kara düşer.
 
Seveni tüttürürsün gurbette duman gibi,
Yokluğun hicranında sonsuz bir zaman gibi,
Hasretin peşrevinde içli bir keman gibi;
Yüreklerden Allah’a canhıraş nara düşer.
 
O pamuk ellerinden sadakalar saçılır.
Gamzelerinden Cennet kapıları açılır.
Gönül Burak’a biner; keskin Sırat geçilir.
Ceylin’e varmazsa yol, yolcu naçara düşer.
 
Mücella Pakdemir

.

Rizeli şair dostlarımızdan Mustafa Çakır Beyefendi'nin 8 yaşındaki kızı CEYLİN şiirlerimi çok seviyor. En küçük okurum olan Ceylin, ezberlediklerinin video kayıtlarını da gönderiyor ara sıra. İnşallah o da ileride iyi bir şair - yazar olur. 
Yukarıdaki fotoğrafını gönderdiğinde çok duygulandım. Bu tatlı kızımıza ithafen bir şiir hediye etmek geldi içimden. İlgisine ve sevgisine karşılık, o tertemiz yüreğine nacizane teşekkürümdür.
Allah yolunu, bahtını açık, edebiyat sevdasını daim etsin.

.
Ceylin: Cennet Kapısı

( Ceylin başlıklı yazı M.Pakdemir tarafından 1.07.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.