Serbest Kürsü / Mektup

Eklenme Tarihi : 4.07.2018
Okunma Sayısı : 2147
Yorum Sayısı : 9
YÜCE  RABBİME  BİR  MEKTUP--TEBBET  YEDA (  ELLERİ  KURUSUN ) 

BU  YAZIYI  ASLINDA  09.01  2012  TARİHİNDE ''  TEBBET  YEDA(  ELLERİ  KURUSUN ) ''  BAŞLIĞI  İLE    YAYINLAMIŞTIM.  YANİ  ALTI SENE  ÖNCE....

ALTI  SENE ÖNCE  5  YAŞINDAKİ  MİNİK  BİR  KIZ  ( KISACA  E.K DİYE  GEÇMİŞTİ  KAYITLARA ) 25  YAŞINDAKİ  ÜVEY  DAYISI  A.Ü  NÜN  TECAVÜZÜNE  UĞRAMIŞTI.  FAKAT  OLAYIN  KORKUNÇLUĞU  SADECE  MİNİK  KIZIN  TECAVÜZE  UĞRAMASI  DEĞİLDİ.  AYNI  ZAMANDA  ÜVEY  ANNEANNESİNİN  DE  YARDIMIYLA  CİNSEL  ORGANI  KIZGIN  BİR  MAŞA  İLE  DAĞLANMIŞTI.

ZAVALLI  ÇOCUĞUN  BİR  BAŞKA  ÇİLESİ  İSE  ANNESİNİN  İNTİHAR  ETMİŞ,  BABASININ  İSE  HAPİSTE  OLMASIYDI.  DEDESİ  VE  ÜVEY  ANNEANNESİ  İLE  YAŞIYORDU  EĞER YAŞADIĞINA  YAŞAMAK  DENİRSE.

İŞTE  09.01  2012  DE  DİREKT  OLARAK  ALLAH'A  YAZDIĞIM  BU  MEKTUBU  BUGÜN  EYLÜL  VE  LEYLA'NIN  TECAVÜZE  UĞRAYIP  KATLEDİLMESİ  ÜZERİNE  BİR  KEZ  DAHA YÜCE  RABBİME  ARZEDİYORUM.

--------------------------------------------------------------------------------

Allahım !

Uzun zamandır hiç kimselere mektup yazmıyordum. Kimselerden mektup almadığımdan olsa gerek. Kimselerden istediğim bir şey de olmadığına göre ne gerek vardı kağıdı, kalemi, zarfı, pulu boşuna harcamaya? Ama bu gün yazmam gerekti. Sen her şeyi gören ve bilen olduğun için de en anlamlısı sana yazmak  olacaktı. Ben de öyle yaptım. 

Ey Rabbim !

Senin merhametin de boldur, azabın da? Rahman ve Rahim olan da sensin. Şiddetli azap verici de. 

Tüm mahlukata sunduğun bunca nimetin, senin Rahman ve Rahimliğinin tecellisi. 

İyi de Ya Rabbim.

Azabın nerede? Gazabın nerede? 

Minicik iki  çocuğa tecavüz ediliyor. Aç  bırakılıyor  biri, öteki  hayvan  misali ısırılıyor. En  vahşi  şekilde öldürülüyorlar. 

Ey Allahım!

Nerede gazabın? Niçin gök kubbeyi indirmiyorsun zalimlerin kafasına? Azap meleklerini niçin göndermiyorsun yer yüzüne? 

Ey Allah’ım !

Ben, kalbi taş gibi kaskatı bir garip kul olduğum halde ciğerlerim kan ağlarken sen o yüce merhametinle nasıl sabrediyorsun bu zalimliğe? 

Ya Rabbim !

Benim elimi kolumu devletimin kanunları, polisi, jandarması, emniyet güçleri ya da oralara kadar gidecek maddi imkanlarımın olmayışı, veyahut  korkak  ve  aciz bir  kul olmam bağlarken  hâşa senin elini kolunu bağlayan nedir ki ebabil kuşlarını gönderip de helak etmiyorsun bu zalimleri?

Ey İsmail’e kıyamayıp da İbrahim’e kurbanlık gönderen Rabbim !  İbrahim’e kıyamayıp da ateşe ’’ Sakin ol ’’ diyen Rabbim !  İsa’ya kıyamayıp yanına alan, Musa’ya kıyamayıp Kızıl Deniz’i yaran, Yunus’u balık karnında muhafaza eden, Yusuf’u kuyulardan ve zindanlardan kurtaran, Eyüp’ü çilelelerinden hâlas eden Rabbim !  Eylül  ve Leyla'nın çektiği  azap  hangisinden azdı ki sabrettin? 

Ey Rabbim !

İndir artık azabını. Gönder artık kıyametini. Kül et artık bu dünyayı. Varsın içindeki nesli tükenmeye yüz tutmuş iyiler de yansın. Nasılsa yanmaktalarEylül, Leyla  ve daha  nicelerine  yapılan  zulmü  gördükçe. Her gün yanmaktansa bir kerede yanar giderler. 

Ey Rabbim ! 

El açıp da yalvaracağım senden daha kudret sahibi bir varlık yok. Göster Ya Rab kudretini.

Seri-ül Hisab ( Hesabı çabuk gören ) olduğunu göster Ya Rab. 

Sen her şeyi gören, işiten ve bilensin. Bizim bilmediğimiz ne hesapların vardır senin. İsyanımı affet Allah’ım. 

TEBBET YEDA ( ELLERİ KURUSUN )


( Yüce Rabbime Bir Mektup--tebbet Yeda ( Elleri Kurusun ) başlıklı yazı Sami Biber tarafından 4.07.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.