Dünya Kupası Maçları son hızıyla devam ediyor. Artık sona, finale yaklaşılıyor. Tabi bu durumdan en çok rahatsız olanlarda kocaları maç hastası olan hanım kardeşlerimiz... Onlara hak vermemek elde değil. Televizyonun karşısına geçip de sabahtan akşama kadar günde üç dört tane maç birden seyredilmez ki birazda eşiniz ile o çok tatlı çocuklarınız ile ilgilenseniz fena olmaz...

Bizim fanatik erkeklerimizin bu konulara azıcık da olsa dikkat etmeleri gerekir... Artık yeni evlenecek kızların karşısına çıkacak damat adaylarına kayınpeder ve kayınvalide ''Oğlumuz futbol hastası mı değil mi, televizyonda maç seyretmeye dalarda kızımızı ihmal eder mi?'' diye de soruyorlardır belki de...

Dünya Kupası bittikten sonrada haliyle bizim ve bir çok ülkeninde ligleri başlıyor. Yine fanatik kocalara futbolla sevdanın yolları, hanımlarına da saçma sapan dizilerin fragmanları ve oyuncuları... Maç seyrederken arada nefes alın yahu! Hanımınızın sorularına da cevap verin bir iki kere... Suyunuz, kolanız, çereziniz ayağınıza geliyor, bir ufak teşekkürü ertelemeyin...

Biz yine yokuz bu dünya kupasında ama hakemimiz var. O da bir gururdur bizim için. Hatta final maçının bile Cüneyt Çakır'a verileceğinden bahsediliyor ki gururumuz bir kat daha artar o zaman... Daha sıkı çalışmamız lazım eğer ki bundan sonra ki Dünya Şampiyonalarına katılmak istiyorsak...

Dünya Kupası bittikten sonrada kocalarınızı parmağınızda çevirmeniz lazım hanımlar. Çıkarsınız karşısına ''Maç seyrederken ben senin her istediğini yaptım, şimdi de sen benim isteklerimi yerine getir bakalım.'' diyebilirsiniz... Eeee, adamlar da eşek değil ya bir güzellik, bir kıyak yaparlar size... Ben maçları seyretmediğim için, kendimi saymıyorum... 

( Hanımlar Bir Kaç Gün Daha Sabredin başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 8.07.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.