*** Düşmekten korkmayın. Azimliyseniz her düşüşte yeniden başlar hayat.

*** Kırılıp dökülen gönlün kaskosu yoktur.

*** Her an deneme sınavında insan. Yanlışların doğruları götürmediği. Ve hep telafi sınavı devam eden.

*** Felsefe bir konuda ayrı ayrı fikirlerdir.

*** Bizden öncekilerin ürettiklerini kabulle üstüne günün şartlarına göre fikirler sunmak insanlığa en büyük hizmettir.

*** Akıl ve gönül ikilisinin anlaşması ; hayatı güzelleştirir.

*** Sorgulamayan ; felsefik açıdan teşhiste bulunamaz.

*** Sadece hoşlanma temelli ilişkiler asla uzun ömürlü olmaz.

 

*** Beşeri münasebetleri , siyasi görüşlere göre kurmak ; olabilecek tüm güzellikleri yok eder.

*** Namus denilen kavram ; evrenseldir ve cinsiyete bağlı değildir.

*** Farklı kültürlerin harmanı yepyeni fikirler doğurur.

*** Edebiyatla uğraşan insan ; siyasi görüşünü bir yana bırakmalıdır.

*** Kendini, tarihini , kimliğini bilmeyen insan boştur.

*** Değerlerinin bilincinde olmayan insanın toplam yararına bir şey üretmesi mümkün değildir.

*** Eforunu kazanımlarından çok tüketenlerin sonu takatsizlik ve güçsüzlüktür.

*** Fanatik olmak ; diğer taraftaki doğruları görmeyi engeller.

*** Hıfz edilen değil düşüncelere dayalı üretilen fikirler muteberdir.

*** İnsan aklı kadar sorgular, düşünür ve felsefik fikirler üretir.

***  Darısı her insanın başında olan ve daha doğuşlarda dönüş bileti alanımızda yazılı tek kaçınılmaz sondur ölüm. O halde bu kadar hır gür neden ah be gülüm

*** Ceylan yürüyüşlerine takılıydı gençken zaman. Şimdilerde ağır aksak adımlarda ne de yaman..

***  Beyaz atlı prensini beklerdi önceden hanımefendi. Sıkıldı çıktı arenaya ; baktı ki etraf yılkı atlarının üzerinde kara sovalyelerle dolu. Atlayıp gitti terkisine ve eyvahlara mahkum oldu.

** Uğraş dur sen... İyilik,dogruluk, insanlık adına. Saygı,sevgi, muhabbet, dürüstlük yükle dur. Neye yarar ki testi kırık ve çatlaksa!...

 

 

** Sabıka kaydına işlenmemiş nice cinayetlerin sahibiyim ben. Gönlüm infaz ettiklerimle dolu. Ve mahkum değil vicdanım.

** İskele babası, Şam babası,Gariban Babası, Mafya Babası, Manevi Baba , Şehit Babası ,Kız Babasi,Para Babası, Biyolojik baba ... Ne kadar sıfatlar var! Ve BABALAR GUNU aldatmaca ve alışkanlığı. Ya yılın diğer günleri ?...

** Bu kadar vahşi, rezil,kirletilmiş  ve değer yargıları iflas etmiş bir dünyada ara sıra mutat  bayramlar olsa ne yazar ,!?

**Ölüm kaçınılmaz amenna... Ama şu yaşarken gönüllerde ölmek daha kötü  ya.

** Sırtım aşevi , yüreğim ikametgah. Kimler barındı, korundu. Bir bir gittiler bitince işleri. Şimdi hüküm ve infaz vakti !..

**Bir yanım düğün dernek hep; bir yanımsa yara bere , kan. Bu nasıl bir yürek böyle

 

( Yaşam Heybemden -110- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 11.07.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.