Şair ve yazarların ilham perilerine sesleniyorum... Çok geç kalıyorsunuz bu sıralar, sebebi nedir, bilemiyorum. Yoksa trafiğe mi takılıyorsunuz ya da başka bir sebebi mi var, açıklayın... Hayır siz gelmediniz mi şiirler, öyküler, denemeler de zor çıkıyor beynimizden ve yüreğimizden... Yürek azmaz kalem yazmaz oluyor...

İlham Perileri, Peri Kardeşler... İn, Cin çift kale maç yapıyor olabilir, siz de gidip o in ve cin tayfasına takılmayın lütfen, onlar sizi takıma almaz zaten... İlhamlarımız azaldı mı gelin bizlere ilham takviyesi yapın. Hele de bahar ve yaz aylarını bizlere boş geçirtmeyin... Sonbaharda ve kışta zaten çok fazla hüzün var...

Sayın İlham Perileri, ilhamlarımız eksildi mi sizin anlamanız lazım, ilhamlarımızın nasıl ve ne zaman eksildiğini, bunu anlayamıyorsanız, sizin periliğiniz nerede kaldı? Yoksa biz de başka perilerden mi medet ummaya kalkalım? Bahar ve yaz aylarında kırlara, ormanlara çıkıyoruz, ne güzel, bazen hemen geliyorsunuz, bazen de gecikiyorsunuz... Yollarda başka başka periler ile kavga mı ediyorsunuz? Ondan mı yoksa bizlere gecikmeniz?

Pericikler, inşallah kızmadınız bana size pericikler dedim diye... Sizi sevdiğimdem böyle sesleniyorum, yoksa sizi küçük görmek gibi bir düşüncem yok asla... Diğer şair ve yazarlara nasıl geliyorsunuz, gidiyorsunuz bilemiyorum ama, bana gelip gitmelerinizi biraz arttırın ne olur... Aklımın ve yüreğimin misafiri olun her zaman ilham perilerim... Sizin konukluğunuz, bizim dünyada ki konukluğumuza daha da bir değer katacaktır...

Ürgüp'e Peri Bacalarına da çok fazla gidiyormuşsunuz bu sıralar. Siz oralara çok sık topluca gittiniz mi bizler de buralarda ilhamsız kalıyoruz. Sonra da çarşıya çıkıp adı İlham olan adamlar arıyoruz. Siz olmadan olmuyor ne şiir, ne öykü, ne de deneme... Besleyin beyninizi ve yüreğinizi okuyarak, araştırarak, değişik insanlar ile hasbıhal ederek, o zaman siz isteseniz de istemeseniz de o ilham perileri sizi bırakmayacaktır... İlhamınız bol, bileğiniz, yüreğiniz ve kaleminiz kavi olsun... 

( İlham Perileriniz Trafiğe Takıldıysa Gecikebilir başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 14.07.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.