NE YAPMAYA ÇALIŞIYORSUNUZ?

Urfa'daki "Doktora şiddet" olayından sonra sosyal medyada birçok yorum okudum. 

Biz sağlıkçılar şiddeti kınarken birçok vatandaş da yaptıkları yorumlarla sağlıkçıların da en az o magandalar kadar suçlu olduğunu dile getirip neredeyse yapılan şiddeti sahipleneme seviyesine gelmişler hatta sahiplenenler de az değil 😡

Beyler; bayanlar!.. öncelikle kendimize bir gelelim. Ne yapmaya çalışıyorsunuz?

Eger ki o doktor hatalı bile olsa bunun karşılığı kafasına ölümcül bir darbe vurmak mıdır? Bu mu sizin insanlığınız?

Oldu olacak silahla dolaşın; hastanede hata yapan çalışanları, trafikte hata yapan sürücüleri; yolda size omuz atanları, laf atanları; yemek yediğiniz lokantada fahiş ücret isteyip sizi kazıklamaya çalışanları; kapınızın önünden ayakkabınızı çalanları; bir şüphe ile suçsuzken sizi nezarette tutan polisleri; kısacası günlük hayatta hata yapan her kim varsa hepsini bir güzel öldürün de yüreğiniz soğusun. 
Nerede yaşıyorsunuz? Teksas'ta mı; yoksa ortaçağ avrupasında mı veyahut afrikada balta girmemiş ormanda mı?

Burası Türkiye Cumhuriyeti!.. 
Anayasa var, kanun var, nizam var!
Herkes kendi cezasını kesmeye kalkarsa sonumuz nereye varır, bir düşünün!

Şiddete bu kadar taraftarsanız gidin tecavüzcüleri, sapık katilleri gebertin de bari insanlığa bir faydanız olsun!

Daha çook söylenecek söz var da şiddet taraftarı olan, şiddeti hoş gören insanlara bunları anlatmak zor olduğundan kısa kesiyorum. 

Doktorun sağlıkçının hiç mi suçu yok, diye yorum yaparak şiddeti savunanlar; bundan sonra olacak her şiddet olayında payınız olacağını unutmayın! Zira bu şekildeki ifadelerle şiddete destek veriyor ve bu tip olayların tekrarlanmasına davetiye çıkarıyorsunuz! Aklınızı başınıza alın!

Allah sonumuzu hayır etsin. Miletimize acilen aklı selim ihsan eylesin inşallah. 

                              Mustafa Gül (19.07.2018)
                              ŞANLIURFA
( Ne Yapmaya Çalışıyorsunuz başlıklı yazı Hamdi tarafından 19.07.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.