Aaaaaaaa    masalsı bir masal varmış. Bir yok muş  O hep çok muş, varmış ama aslında yok muş. 
Gelmiş, getirilmiş getittirilmiş miki  oturtulmusmuş şeyin üstüne. Büyük taşın üstüne O oturmamışmış oturtamamış kendini yeni bir yerdekilere oturmak istemikliymiş O.
O  büyükmüş de aslında ama küçük müş işte. Masal ya bu dede korkut atalarımızdan buyana yazalım bakalım . Nerede bulacakız kendimizi ya ya .
Çok büyük müş amma unutma bu önemli ya.

 
Öyle büyük ki seni beni hep O  gözletirmişşş yaaa.    
Dört gözleri varmış. Her yerdeymişler bu gözlerrrrr.
Uyumazlarmışda yani Öyle hani ......
Tuhaf uzullara da ayrıca hepten sahiplermişler hepicenekler yani.....
Tuhaffff 
Çok tuhaf uzullar //////// sana bana hiçmi hiç benzemezmiş yaaaaa
Meselam kı normal canlılardan kendilerini şekil bakımından ayırd edici tuhaf uzulları dışında ki cenuplarıyla hemen belli ederlermişler .....
 
Tuhaf uzullular kampı da kuruluymuş hazır da,  O yine oradayımış ve başdaymış tek miş ama aradayımış kal demişler kalmaktaymış işte....

Tamamen Tuhaf Uzullular ölümcül, acımasız siz anladınız net ci o papel belgesel kanalı net eco Wıld da izle......DEVAM EDECEK MASALIMIZ....
( Masallar Ülkesinde Tuhaf Uzullular.... başlıklı yazı KANBER İHSAN tarafından 20.07.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.