Komşumuz Yunanistan'da büyük bir çevre ve insanlık felaketi yaşanıyor. Yüze yakın insan hayatını kaybetti, sayısı bilinmeyen insanda şu an da kayıp... Türkiye destek için yardıma hazır olduğunu Sayın Çipras'a iletti, O da ''Şimdilik ihtiyaç yok.'' deyip teşekkür etti bizim başımızdakilere...

Bizler Müslüman olarak insanlar arasında ırk ve milliyet ayrımı yapmadık, bundan sonra da yapmamalıyız. Geçmişte iki devlet arasında yaşanan husumetler, geçmişte kalsın, sünger çekelim olanların üstüne... Unutmayalım ki geçmişte yaşanan o savaştan sonra her iki ülkeden de üç nesil geçti neredeyse... Yeni gelen nesiller arasında mutlaka iyi insanlar da var, bunu unutmayalım...

''Oh olsun Yunanlılara oh!'' diye bir şeyi aklından geçiren ya da bunu çocuklarına çarpıtarak anlatmaya kalkan varsa, bilsin ki gittiği yol, yol değil... Bizler Dünya'nın neresinde olursa olsun, başına felaket gelen ülkenin resmi dini ne olursa olsun, yardım elimizi uzatmak zorundayız... Bizim ülkemizin başına da bir felaket geldi mi bize Müslüman olmayan ülkelerde yardım etmektedir, aklımızdan çıkartmayalım...

Başka başka ülkelerde de yine canlı bomba olayları yaşanıyor. Terör örgütleri maşadır, insanların bunu iyi anlaması, iyi bilmesi gerekir... Bir Müslümanın ayağı taşa takıldığı zaman, diğer Müslümanlar acı duymuyorsa, o insanlarda hem insanlıktan hem de Müslümanlıktan eksiklik var demektir...

Yunanistan aynı zamanda ekonomik krizler ile de boğuşmaktadır, bu çevre felaketlerinin yanında, dileyelim o krizleri de atlatırlar... Devletler çoğu zaman birbirine düşman olsa da milletlerin vatandaşlarının birbirini sevmesine engel değildir bu durum... Yunanistan Devletinin acısı bizim de acımızdır... Dileyelim böyle bir felaketi bir daha yaşamasınlar... 
( İnsanlık Acıları Paylaşmayı Gerektirir başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 26.07.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.