Bekledim;

Ellerimde nihavent bir söylem birikene kadar acılar yoluma mahkûm neyin çağındayım bak! Çocukların çıt kırıldım telaşına bak! Kedilerin yüzleri solgun bak! Karşı sokağın üzgün kiracıları/

Şimdi bir söylem geliştirmeliyim içimize turfanda gibi işlemiş zaman söküklerini yamalamalıyım

Bir çiçeğin kanadına şiir okumalıyım mesela sevmek beş sokak ardı olmamalı şarkılar hep kara bulutları üstümüze salmamalı umudun çenetlerini açmalıyım hüznüm katık arası olmalı mesela/

Yüzümde yağmur çiçekleri açarken…

Sermayesi para olan dünya;

Mavi olan yüzün engin denizlere karışmış muson balıklarının katli mi ve gök mavisi yunusların ölüm yolculuğumu hayvani insan müsveddelerinin fok balığı katli mi/?

Yeşilde doğanın kuruya çalan hüznü var çamlar başlarından kesilmiş kuyusu kazılmış akasyaların boyunları asfalta düşmüş kavakların…

Kırmızıda turaç olmuş bir yalnızlığın yol başlarında hüznü var yeşil katlediliyor Karadeniz’de bakır madenine önü kesiliyor kaplumbağaların tavşanların böceklerin tilkilerin…

Sarı da başaklar yanıyor tepesinden yeni evler yeni getirim yeni şatolar katlar ve birbirinden nefret eden komşular…

Siyah hüznün rengi; güneydoğuda kadınlar artık siyah bağlıyor poşularını ellerinden kayıp giden toraman yiğitler toprağa…

Ve!

Beyaz adam geldi kuzey kutbunda ayılar kürklerinin diyetini ödedi/

Artık şarkılar beyaz değil!

Turuncu

Lacivert

Siyah

Mor

 

 

 

 

 

 

 

( Beyaz Şarkılar başlıklı yazı prens tarafından 28.07.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.