Farkında mısınız bilmem ama bir imparatorluk için olsun, bir güzel yol olsun, insanlığın mutluluğu için güzel yarınları inşa etmek için tek bir insanın adım atmasıyla kurulmuş ve binlerce insanın uğraşı ile yıkılmıştır. Şimdi bunları burada uzun uzun anlatmaya gerek yok, mesela Osmanlı İmparatorluğu… Farkına varan ve bu farklılıkla yol alan tek bir insan Allah c.c. güç ve kudretinden güç alarak imanla yola çıkmasıyla başlayan bir yolculuk… Farkına varanın, farkına vararak insanı sömürenlerin düzeni tepe taklak olunca yıkmak için binlerce insanı satın alarak yıkmaya çalışması… İnsan kitlesini mutluluğa götüren ve insan kitlesi içinde aklı özgürlüğü iradesi satılmış insanların, kitlelerin mutluluğunu yıkma için çaba sarf etmesi, bunu bir hayal edin bir an için… İnsan hayatının mutluluğunun çöküş içinde olduğunu fark eden ve bunu fark eden, sömürü düzeninin aşağılık insanlarının tekrar çökmesi için verdiği aşağılık uğraşıda bir hayal edin, güzel ve doğru olanın verdiği huzuru hissedin…


   Bir tek insanın gelişiyle huzuru hissedin, her gün sessizce gelen insanların kötü emellerini düşünün, irademizin pranga altına almaları için sessizce gecenin karanlığında yürüdüklerini fark etmeden bir sabah kalktığımızda, dünyamızla birlikte prangaya vurulmuş olduğumuzu düşünün ne kadar aşağılık ve rezil bir hale düştüğümüzü tasavvur edin ve bir insanın gelmesiyle çabasıyla güzelliğin kokusunu huzurunu hissedin ve başka bir duruma düşmemek için vereceğiniz çaba ve gayreti toplamak için safınızı seçin.


   Karmaşa ve kargaşaya son veren bir insanın kutsal yolculuğu ve bu kutsal yolculuğun önünü kapatan şeytanın uşakları birbirine düşen krallar, kralların olmadığı bir hayatın huzuru insanın kendi iradesi ve yarını için çabalayan bir insanın hayalini yıkmaya çalışan binlerce insan, şimdi bu hal üzerine dünyaya neden geldiğimizi ne yapmamız gerektiğini düşünün ve anlayın ve bana da yazın, yazmaya zamanınız varsa memnun olurum, vesselam.

Mehmet Aluç

 


( Tek Bir İnsanın Adım Atması Karmaşa Ve Kargaşaya Son Vermesi. başlıklı yazı kul mehmet tarafından 28.07.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.