''Askerlik yapamazsın denilen Mehmetçik hem ağladı hem de ağlattı.''

''Sağlık sorunlarından dolayı komutanı tarafından 'askerlik yapamazsın'denilen asker göz yaşlarına boğuldu. Sosyal medyada yayınlanan görüntüler büyük ilgi görüyor.'' BASINDAN


Bizim askerimizin adı Mehmetçiktir... Mehmetçiğin bir anlamı da Küçük Muhammed demektir. Her biri aslan kesilir cephe de her biri adeta Muhammed... Bir çok kanı bozuk askerden kaçmak için doktorlara para yedirip çürük raporu almaya kalkarken, kalp hastası olduğu halde, beni askere almıyorlar diye ağlayan şu Mehmetçik de ki asil duruşa ve o pırıl pırıl göz yaşlarına bakar mısınız?

İşte bu Mehmetlerde ki vatan sevgisi, vatan aşkı, o asil duruş, 15 Temmuz'un alçakların da göremediğimiz bir gurur ve vatan sevgisidir... Bir sloganı ben de askerlik yaparken beynime kazımıştım şöyle ki ''Vatanın en çok seven görevini en iyi yapandır.''

Vatan sevgisi, başka bir şeye benzemez. ''Vatan sevgisi imandandır.'' derler... Eğer ki askerde layığı ile görev yapmaya çalışmayan, kaytarmaya kalkan varsa önce vatan aşkını sonrada imanını bir sorgulasın kendince...

Şehitlik ve gazilik biz Müslümanlar için en yüce değerlerdendir... Bazı gafillerin aklından geçtiği gibi, Hristiyan ve Yahudilikte vatan için ölmek varsa da şehit olmaz onlar kesinlikle... Alın yazısı, kader dediğimiz olgu, imanın da şartlarındandır... Ana ve babalar, askere evlatlarını davul zurna ile gönderirler, düğün bayramdır bizim için askerlik... Savaşırken ölen şehittir, kalanlar gazi... O neden ile analar oğlu şehit oldu mu yüreğine taş bassa da fazla ağlamaz... Bilir ki evladının ahirette yüce bir makamı olacaktır...

Çoğu Anadolu Kasabalarında askerlik yapmayanlara kız vermezler... Askerliğini git yap, kızımızı öyle istemeye gel derler... Dünyanın ilk askeri bandosudur Mehter... Başka hiç bir millet davul zurna çalarak askere yollamaz evlatlarını... Mehter ile savaşa başlayan bir ordu, düşman kalesinin kapısına dayandı mı daha savaş başlamadan bir sıfır öne geçmiş demektir...

Şimdilerde bedelli askerlikte yasalaştı... 15.000 Türk Lirası karşılığı 21 gün askerlik ile vatandaşlar askerliğini yapmış sayılacak. Bunu da olumsuz olarak düşünmeyin. Parası olan gidiyor, olmayan gidemiyor diye... Onların içinde de bilim adamı, yardımcı doçent ya da doçent olan bir dolu insan var ki aslında öğrenci yetiştirmek, o da bir vatan görevi...

Aşağıda ki linkini verdiğim videoyu izlerken belki siz de duygulanacak göz yaşlarınıza hakim olamayacaksınız. Anlayın, biz nasıl bir milletiz, nasıl evlatlar yetiştiriyoruz... Bu aslanlar yaşadıkça bizim sırtımız yere gelir mi?

VİDEO: http://video.haber7.com/video-galeri/123639-askerlik-yapamazsin-denilen-mehmetcik-hem-agladi-hem-aglatti 
( Biz Niye Yenilmeyiz İşte Bakın Da Anlayın başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 1.08.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.