Biz deli sevdalılarız oğul. Bizim damarımızda akan kan öyle coşkuludur ki düşman dahi korkar akıtmaya.. öyle koyudur ki rengi düşmanın en zifiri saydığı geceleri içine yutan cinsten hani.. biz deli sevdalılarız oğul , bugüne şükreder yarına umut ederiz ve her daim ölümün kıyılarında şerefle nefes alıp vermeye devam ederiz. Biz bir tek sevdayıyı biliriz oğul. Biz bir tek sevdanın uğrunda boynumuzu büker ,bir tek sevdanın huzurunda sözü bitiririz. Biz deli sevdalılar Yaradana şükreder sadece ondan medet bekleriz. Büktüğümüz boyun ona dır. Damarlarımızda ki emanet can ona fedadır.Söyleyemediğimiz sözleri en sessiz yanımızdan duyandır. Biz oğul deli bir sevdaya düştük. Yaradandan ötürü bağlandığımız her bir karış toprağın, her bir avuç suyun, bu topraklarda yetişen her bir lokmanın , evladının nöbet yolunu bekleyen her gözü yaşlı ananın, kardaşın, elinde kınası bekleyen yarin , dilinde duası tükenmeyen babanın , umutla secdesinde dualar eden her bir gönül yoldaşımızın deli sevdalısıyız… öyle bir sevdadır ki bu oğul , cümlemizin kapalı kapılarını cennete açıverir… 

( Biz Deli Sevdalıyız başlıklı yazı Erva tarafından 6.08.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.