BORÇ PARA
Temel ile Dursun borç para yüzünden mahkemelik olmuşlar. Hakim Temele sormuş: 
-"Oğlum, nedir konu anlat bakalım! 
-"Haçum pey. Pen ha bu Tursuna geçen sene 100 lira verdum penim paramu bi türlü vermez da." 
Hakim Dursuna dönmüş: 
-"Siz ne diyorsunuz bu iddiaya?" 
-Kim? Ha o adammu bağa para vermuş? Valla pen oni tanımayrum bile, Haçum bey." 
Bunu duyan Temel iyice şaşırmıştır. Dursuna dönerek:
 -"Tursun, ha sen şimdu peni tanımay musun?" 
Dursun: 
-"I-ıh," 
Temel: 
-"Haçan, sen peni tanımaysan pen seni hiç tanumayrum da." 

***

NASIL ANLAMIŞ?
Küçük kız ağlarken, kardeşi yanına yaklaştı:
-Annem yıkanmadığını nasıl anladı acaba?
-Sabunu ıslatmayı unutmuşum oradan anladı.. 

***

GÖTÜRECEKSİNİZ
Tabloları hayranlıkla seyreden kadın, sergiyi açmış olan ressama sokuldu. Oracığa oturdu ve ressamı övmeye başladı:
-"Ah.." dedi. "Hepsi birbirinden güzel, hayran kaldım. Bu enfes renkleri evime götürmeyi ne kadar çok isterdim.."
Ressam:
-"Götüreceksiniz hanımefendi. Çünkü paletimin üstüne oturmuşsunuz..." 

( Kahkahalara Boğulacağınız En Komik Fıkralar başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 10.08.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.