Christine E  Wagner  adlı 22  yaşında  ve  tahminen  Amerikalı  bir  kız.  Türk  standartlarına  göre bir  hayli  de  güzel  olmasına  rağmen maalesef  çirkin  şansına  sahip  olmadığı  için  kendisine  münasip  bir  koca  bulamamış.Daha  doğrusu  bir  kaç  erkek  arkadaşı  olmuş  ama  bu  erkek  arkadaşlarından  hiç  birinde  aradığını  bulamamış  bu  güzel  kız.

Sevgili  Christine  bizim  Türk  kızları  gibi  öyle  karakter  sahibi  erkek  de  aramıyormuş.  Yani  yatmış,  katmış,  yakışıklıkmış  gibi  kriterleri  yokmuş.  Onun kriterleri  aslında  oldukça  sıradan  ve  basit  şeylermiş. Mesela  bir  erkeğin  her  şeyden  önce  mayasının  sağlam  olması gerekiyormuş  ama  tabii  ki  bu  arada  hamuru  da  iyi  olmalıymış. Tabii  ki  kız  oldukça  haklı  değil  mi?  Bir  erkekte  zenginlik,  mal-mülk  ve  yakışıklılıktan  önce mayasının  ve  hamurunun  sağlam  olmasına bakılmalıdır  öyle  değil  mi? 

Sonra  efendim  sos  oldukça  önemliymiş.  Yani  olay  sadece  maya  ve  hamur olayı  değilmiş. Sos  mutlaka  domates  sosu  olmalıymış  ama üzerine  bolca  acı  toz  biber  de  ilave  edilmeliymiş. 

Maya,  hamur,  sos  dışında  olmazsa  olmazları  tabii  ki kaşar  peyniri,  dilimlenmiş  salam  ya  da  sucuk,  haşlanmış  mısır, mantar, sivri ve  acı  biber. Velhasılı  bol  malzemeli olması  şartmış  bir  erkeğin. Ayrıca  öğle  soğuk  erkeklerden  de  hoşlanmadığı  için  mutlaka  fırından  yeni  çıkmış ve  sıcak sıcak  karşısına  gelmiş  olması  gerekiyormuş  bir  erkeğin.

Christine'nin  karşısına  böyle  erkekler  hiç  çıkmamış  mı peki?  Elbette  çıkmış.  Lakin  bu  tip  erkeklerin  en  önemli  özellikleri  oldukça  dayanıksız  olmalarıymış.  İlişki  başlar  başlamaz  tükeniveriyormuş  bu  tip erkekler.

Derken  efendim Christine  giymiş  babaannesinin  gelinliğini,  kendisinin  bir  resmini  çekip face  bookta  yayınlamış.  Resmin  altına  da  şunları  yazmış:

''Büyükannemin gelinliğini giydim! Evleniyorum ama bir pizzayla! Üzgünüm beyler, beni kaptılar.’'

Bu  resmi  gören  arkadaşlarından Marcy  Ortis  ''  Göziy  kör  olmaya  e  mi''  diyerek  bir  hayli  güldükten  sonra  ''  Kız  gel  hele  gel, ben  siye  tam  senin  istegin  gibi  birini  buluram.  Yeter  ki  sen  biye  marka  adı  ver ''  demiş.  Christine  de  '' Büyük  boy  olsun  da  markası  önemli  değil ''  Deyince  hemen  bir  damat  arayışına  girişmiş  Marcy  Ortis  ve  arkadaşı Christine'e  tam  dişine  göre  bir  damat  bulmuş. Hemi  de  inanmayacaksınız  ama  gerçek  bir  İtalyan erkeği...

Damada  papyon takılmış,  Christin  yeni  bir  gelinlik  giymiş  ve  God'un  emri  Mesih  İsa'nın  kavliyle  evliliğe  karar  verilmiş.

Sözdü,  nişandı,  kınaydı,  düğündü  derken  tüm  formaliteler  beş  dakika bile  sürmemiş ve sıra  gerdek  olayına  gelmiş.

Christine ''  Masa  üzerinde  yapalım  mı?  Hem  daha  fantastik  hem  de  daha  heyecanlı  olur''  Deyince  İtalyan damat  heyecanla  bağırmış  ''  Ye  beni  Christine ! ''

Christine  daha  fazla  dayanamamış  ve  İtalyan damat  Sinyor  Agostino  Alessandro dö  la Pizza'yı  bir  güzel  kemal-i  afiyetle  yemiş. ( 1-2-3. Resimler )

İşin  ilginç  tarafı  Christine'in  olayı  tamamen  bir  şaka  olmakla  birlikte  ondan  daha  önce  Rusya'da  da  bir  genç   pizza  ile  resmi  nikah  kıydırmaya  kalkmış. 

Evet  Rusya'da tahminen abaza asıllı bir  genç  Tomsk  şehrinde  pizza  ile  evlenmek  için  resmen  kiliseye  müracaat  etmiş.  Papazların '' Ohaaaa.  Hastir  lan ''  demesi  ve  doğal  olarak  bu  evliliğe  izin  vermemesi üzerine  gayri  meşru  olarak  nikahını  bir  pizzacıda  o  pizzacıya  kıydırmış  ve  hatta  evlilik sertifikası  bile  almış. (4-5-6. Resimler )

Peki diğer  resimler?

Efendim  dünyada  manyak  mı  ararsınız.

7.Resim:  Kendisi  ile  evlenen Çinli  bir  manyak
8. Resim:  Yastığı  ile  evlenen  bir  Koreli
9. Resim Kedisiyle  evlenen Barbarella  adlı bir  kadın. Büyük  ihtimalle  onun kedisi de  ''Tırmala  beni  Barbarella ''  demiştir  gerdek  gecesi )))

( Ye Beni Christine ! Tırmala Beni Barbarella ! başlıklı yazı Sami Biber tarafından 19.08.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.