MUSTAFA ÖZÇİÇEK

Yazdığından rahatsız olduğunu okuyunca telefon açtım.Adresini alıp geleceğimi bildirdim.
Edebiyat evinin en genç şairi ile (1929) yüz yüze görüşecektim.
Hocam adresini verirken ,Arap Hasan deyince benim mahallem  ,hocamın kısa bir süre şaşkınlık geçirdiğini telefonda anlamıştım.Sonra abi benim adım geçiyor deyince şakamı anlamıştı.
İzmir -Manisa çok yakın iki şehirdir.Ama o sıcakta arabadan in metroya bin gözüm korkuyordu.Oğluma ziyarete gideceğimi söyleyince,hemen hazırlanıp yola çıktık .
Navigasyon sayesinde kimseye sormadan kendimizi evin önünde bulduk...
Uzun zamandır ziyaret etmek istediğim,şiirleri zevkle okuduğum çınarlık bir ustayla karşı karşıya gelmenin heyacanıyla zili çaldım.
Kapıda beni güler yüzle karşılayan, yılların yorgunluğu yüzünden okunan Mustafa ÖZÇİÇEK hocamla nihayet karşı karşıyaydım.
 Konumuz  tabii ki ,edebiyat ve şiir  üzerindeydi.Sitedeki arkadaşlardan bazı şiirlerin çok imgelerle boğulduğunu şiirin açık ve anlaşılır olmasında hem fikir olduk.  Bu arada kahvelerimiz de gelmişti.
Zamanın nasıl geçtiğini ikimizde anlamamıştık.
Sayın hocama sağlıklı uzun ömürler dilerken şiirlerini her zaman zevkle okuduğumu belirtmem isterim.


( Mustafa Özçiçek başlıklı yazı HasanÖzaydın tarafından 20.08.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.