Sizi önce ciddiyete davet ediyorum. Bakalım bu davetime icabet edecek misiniz? Ciddilikten asla taviz veremeyiz, o neden ile ilişkilerimizin de cidden ciddi olmasında çok ciddi bir tehlike yoktur... Bu nasıl cümleydi ya ciddilik de boğulmuş...


Bu ciddi ilişki sitesinde tabi ki ciddi bayanlar ve gayet ciddi erkekler ile ciddi bir şekilde tanıştırılır, daha sonra birbirinizi ciddi şekilde test etmeye başlarsınız... Bu birbirini test etme çok önemlidir... Her test de zaman sınırlaması yoktur ve de çoktan seçmelidir... E şıkkı Hiç Biri diye de bir seçenek vardır. Zaman zaman E, Hiç biri diyen de çok olmaktadır...


Ciddi bir ilişki istiyorsanız, önce ciddi olup da sonra bir takım sululuklar yapamazsınız. İlişki ciddi ciddi gidiyorsa, siz ciddi, hanımefendi ciddi... Sonrasında nikahta keramet, evlilikte selamet vardır deyip de hayatlarınızı da birleştirirseniz, dünyaya çok ciddi de evlatlar getireceğiniz gibi, tersi de olabilir, gayet sulu ve de şaklaban yavrularınız da doğabilir, benden söylemesi...


Aslında ciddi ilişkilerde zaman zaman kendi aralarında bir kaç farklı bölümlere ayrılırlar ki onlarda şöyledir... Yarı Ciddi ilişki, tamı tamına yüzde yüz ciddi ilişki... Çok ciddi gibi görünen yarı cıvık yarı ciddi ilişki... Ciddiyetten çok uzak ilişki... Ciddiyetten uzak olsa da maddiyata yakın ilişki...


Çok ciddi ilişki sitesi adı üstünde işte birbiriniz ile ilk tanıştıktan sonra çok ciddi konuşmalar yapmanız lazım. ''Sayın bayan, saygıdeğer hanımefendi nasılsınız efendim, umarım afiyettesinizdir?'' diye oturaklı cümleler kurabilirsiniz. Oturaklı cümleler kuramadınız mı, sizi de şapa oturturlar, diyeyim... Çok ciddi ilişkiler baştan biraz sıkıcı olsa da zaman ilerledikçe ilişkiye espriler katarak, ilişkiler daha tutarlı bir yola girecektir...


Cidden siz bu çok ciddi ilişki sitelerinden ciddi bir şekilde sevgi çıkacağına inanıyorsanız, cidden siz de biraz gayrı ciddilik var demektir... Siteye tanıtım amaçlı koyulan fotoğraflarında siteye üye olanlar ile bir alakası olmadığı da bilinmelidir... Boş verin bu tip ciddi ilişki sitelerini ve ciddi ilişkileri, siz yüreğinizi açın hoşlandığınız kişiye, gerisi çorap söküğü gibi gelecektir...

( Çok Ciddi İlişki Sitesi başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 21.08.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.