Âşığın rûhunu gaflet uykusundan uyandıran kişi gerçek cânândır. Çünkü en vefâlı davranış ölümü hatırlatmaktır.(2018)

 

Sılaya erişildiği zaman  sıkıntı azalır. En büyük sıkıntı sılasızlıktır. (2018)

 

Merhamet, yıldız  yıldız  semâdır  yüreklerde.  Parladıkça  huzur yıldızı oluverir dileklerde. (2018)

 

İstihzâyı önlemek için kullanılabilecek son umut   küfürdür(!) . İstihzâ  insanlığın ölümüdür. (2018)

 

Sen fıtratına uygun hareket et ki alın yazın huzur bulsun. (2018)

 

Îtimat gemisi su alırsa tüm duygular ıslanır. (2018)

 

Öfke ok gibidir her sadakta bulunur. Sinirler gerilince yayla buluşur. (2018)

 

Ölümün hatırlanmadığı ortamlarda herkes kibirlidir. (2018)

 

Hüzne tebessüm edebilmek Allah’a döneceğimizin bilincinde olmaktır. (2018)

 

Müjde ,  ikiyüzlülük tarih oldu ! Yaşasın üç boyutlu yüzsüzlük (!). (2018)

 

 

Dursun Tiftik

( Yansımalar-41 başlıklı yazı DursunTİFTİK tarafından 22.08.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.