Yıllara geçtikçe insanoğlu da hızlanıyor... Hızlanıyor hızlanmasına da başına da bir dolu belalar, kazalar geliyor. Hızlı yaşamak şimdiki gençlerin en büyük tutkusu, hele de ceplerinde para bolsa, değmeyin keyiflerine... Sabah kahvaltısını Atina'da yapıp, öğlen yemeğini Roma da yeyip, akşam da İstanbul'un meyhanelerinde arkadaşları ile tekrar buluşuyorlar...


Araba tutkusu, sürat motoru tutkusu hemen hemen hepsinde bir alışkanlık haline gelmiş. Sadece onlar olsa iyi, her türlü kötü alışkanlık da peşinden geliyor. Sigara, alkol artık rutin şeyler. Esrar, hap, her türlü uyuşturucu ve çarpık ilişkiler almış başını gidiyor... Hayır içten içe çürüyorlar da farkında değiller... Sonra da kırkını bile bulmadan hayatları sönüyor ya da sakat kalıyorlar...


Hayır nedir derdiniz, son model arabalarınız ile iki yüz kilometre sürat yapıyorsunuz, hem kendi canınızı, hem de başkalarının canını tehlikeye atıyorsunuz? Genç ölürsünüz ama cesediniz o meşhur sanatçı James Dean gibi yakışıklı olmaz, diyeyim size... Sonra analarınız, babalarınız, akrabalarınız yerle bir olurlar sizin yüzünüzden...


Şunu unutmayın her türlü uyuşturucunun, kaçak sigara ve kaçak içkinin arkasında mutlaka yasa dışı örgütler vardır. Siz yarı fiyatına marka sigara alırsınız belki, sizin yüzünüzden orada bir iki Mehmetçik şehit olur gider... Ölüm hepimize hak, hepimizin değişmez alın yazısı, tarihini bilmediğimiz bir zamanda gerçekleşecek olan. Kendinizi yıpratmayın bir an önce öleyim diye, dünya her şeye rağmen yaşanılır bir yer yine de...


Bir ana baba için, çocuğunun uyuşturucu ile ya da alkol komasına girip de ölmesinden daha acı bir şey yoktur. Ailelerinize azıcık mutluluğu, sizin ile beraber, sağlıklı bir hayat sürmeyi çok görmeyin... Orta yol, itidal, hayatta tutulabilecek en güzel yoldur. İfrat ve tefritten kaçınmak sizi ve ailenizi de daha güzel günlere ulaştıracaktır... 

( Hızlı Yaşayıp Genç Ölünce Ceset Yakışıklı Olmayabilir başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 24.08.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.